Atatürk Albümü

Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
ATATÜRK için hazırlanmış harika bir albüm.

http://www.fatherofturks.com/AtaENGLISH_files/frame.htm



ELVEDA FOTOĞRAFI
10 KASIM 1938
SAAT.09 05

BU FOTOĞRAF ASKERİ LİSE ÖĞRENCİLERİNE EL SALLAMAYA ÇALIŞIRKEN DOLMABAHÇE >SARAYININ PENCERESİNDE ÇEKİLDİ.

OKULLARINDAN KAÇARAK SANDALLARLA SARAYIN ÖNÜNE ULAŞAN ÖĞRENCİLER ŞU SÖZLERİ HAYKIRIYORLARDI: "ATAMIZ, LÜTFEN PENCEREYE GELİNİZ VE TÜM DÜNYAYA ÖLMEDİĞİNİZİ GÖSTERİNİZ."

DOKTORLARIN TÜM KARŞI KOYUŞLARINA RAĞMEN YATAĞINDAN DOĞRULARAK
PENCEREYE GELİR VE ÖĞRENCİLERE SON KEZ EL SALLAR...BU AYNI ZAMANDA ULUSUNU
SON KEZ SELAMLAMASI VE ELVEDASIYDI...
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Albüm güzel, ancak anlatımın ingilizce olması beni rahatsız ediyo.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Düşmanlar bu görüntüleri izleyerek , bir milletin ATASINA ne kadar bağlı olduğunu görürler...

Bu adamlar MUSTAFA KEMAL'den korkuyorlardı. Mustafa Kemal'i seven bu gençlikten daha fazla korkmaları gerekecek...

Çünkü oradaki Mustafa Kemal değil , oradaki TÜRK MİLLETİ , O gözler Türk Milletinin gözleri...

(Sayfa açılmadı ama ben oradaki görüntüleri daha önce görmüştüm.)
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
Ata'mıza Saygılarımızla

her ne kadar topıc acılalı 5 gun olsada bugun farkına vardım.

ATA'mıza en cok ıhtıyacımız oldugu , onun ılke ve devrımlerıne sahıp cıkmamız gereken bu gunlerde paylasımın ıcın ozellıkle tesekkurler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst