Üzüldüm geçmiş olsun . Dün akşam da kızıltoprak çıkışında bir taksici kalp krizi geçirip sol bariyerlere vurmuş arkadaki bayan yolcu el frenini çekip durdurmuş arabayı (Kadın şoktaydı). Sağlık ekibi geldi ama sanırım taksiciyi kaybettik yaklaşık 20 dakika beklemişler.
Anlamadığım bir noktada o kadar insan da ehliyet var ve ilk yardım dersi veriliyor şunu adam gibi verseler, herkes bagajında gerekli ilk yardım gereçlerini bulundursa belki adama ilk müdehale yapılabilirdi. Benim ilk yardım hocası sakın dokunmayın 112 yi arayın diyordu.
Bu arada olay herkesin başına gelebilir (en son 19 yaşında bir gencin kalp krizinden öldüğünü okumuştum) dikkat edelim tehlike anında sağa çekelim
Hepinize kazasız sürüşler