- Katılım
- 1 Tem 2006
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
geçen hafta motorla giderken başıma daha önce gelmeyen bi olay geldi arkada arkadaşım oturuyodu yolda bi setten geçtim daha sonra duraksadım kalkmak istedim ama bi türlü kalkamadım inip bakınca tekerleğin janttan çıktığını gördüm çok şaşırdım nasıl olduğuna bi anlam weremedim ordan bi lastikçiye kadar ittim motoru belim 2 gün ağrıdı nese ama anlamadığım nsl böle bişey olur allahtan yolda seyir halindeyken çıkmadı lastik daha önce başıan böyle bi olay gelen oldu mu veya neden olabileceğine karşı yorumlarınız nelerdir lastikçi bilmiyorum dedi yani neden olabileceğini bilelimde ona göre tedbirimizi alalım yorumlarınızı bekliyorum...