- Katılım
- 11 May 2012
- Mesajlar
- 47
- Konu Yazar
- #1
Bir ay önce Asya shark 150 aldım.daha sürmek nasip olmadı tatili bekliyorum.sizce nasıl bir motor.tavsiyeleriniz yada olumlu ve olumsuz yorumlarınız varsa öğrenebilirmiyim.Bunu almakla iyimi yaptım, ilerde sorun yaşarmıyım bilmek istiyorum..