ASYA Shark 150 -Öneri ve yorumlarınızı bekliyorum.

Katılım
11 May 2012
Mesajlar
47
Bir ay önce Asya shark 150 aldım.daha sürmek nasip olmadı tatili bekliyorum.sizce nasıl bir motor.tavsiyeleriniz yada olumlu ve olumsuz yorumlarınız varsa öğrenebilirmiyim.Bunu almakla iyimi yaptım, ilerde sorun yaşarmıyım bilmek istiyorum..
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Dostum kanuni rokkoya benziyor.Bu modeli bilmiyorumda kanunide parça sıkıntısı vardı grenajları bulunmuyordu.Umarım asyada böyle bir problem yaşamazsın
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kullanmadığımız motor hakkında nasıl yorum yapacağız.Almışsın hayrını gör.
 
Katılım
11 May 2012
Mesajlar
47
dökülebilir derken kaporta parçaları falan mı.yoksa motor aksamı mı dökülebilir..?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst