asya motor servis ağı hakkında..

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
12
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar. bir KANUNİ bayisi olarak bu konuda söz söyleme hakkımın ne kadar olduğunu bilmiyorum ama, az evvel başıma gelen bir olayı sizle paylaşmak istedim.Yarım saat kadar önce kaza sonucu ön paneli kırılmıs bir asya motosikletle bir motosiklet tamircisi geldi işyerime.Bu paneli bulmak mümkünmü diye.Bizde olmaz ama arar asya yı sorarız dedik ve nazilliyi aradık.Benim bölgem avcılardan silivriye kadar olan bölge.Nazilliyle olan görüşmemizde buraya en yakın bölgenin silivri olduğunu .bayilik sözleşmesi olmayan kimseyede kesinlikle parça satışı apmayacakalrını söylediler.sözün özü şu bu bölgede asya motor kullanıcıları varsa ya silivriye ya da ikitelliye gidecekler.Benim zaten sertvisim var eğet bana parça gönderirseniz müşterinize yardımcı olalım dedim.kesinlikle olmaz dediler.üçüncü servisde maslakta imiş bu arada.eğer içibnizde asya kullanıcıları var ise bence kesinlikle bu konuya eğilmeli ve asya motru sıkıştırmalılar.ben müşteri olsa idim konuşmam çok farklı olurdu.gerekirse kurye ilede ayağıma getirtirdim o parçayı.ama rakip bayi olunca böyle bir konuşma hakkımızda olmuyor tabii olarak.asya kullanıcıları bu onuda beni bilgilendirilerse sevinirim.başka çözüm yolları var ise gelenlere yardımcı oluruz en azından.selametle....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst