Arkadaşlar bu Asya 150T1 modelini almayı düşünüyorum fakat topiciğin ilk 6-7 sayfasını okuyunca cayar gibi oldum. Bu ilk motorum olmıyacak daha öncede almıştım fakat sıfırdı. İkinci el ve 10000 km'ye yakın bir motosiklet buldum, sıfır alıp 2-3 haftada motosikleti arızalanan insanlar var sizce bu modelin ikinci eli makbulmüdür ? Cevap vericek tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum
10.0000. km bu motor için yüksektir o kilometrelerde düşünüyorsan motor mutlaka yenilenmiş olanını seç, Çünkü forumda okursan yenilenmiş motor orjinalinden daha uzun kilometreler yapıyor.
Artıları : Rahat motordur, Muadili olan zat 150 den az yakıt tüketir, Büyük motordur trafikte çok bulaşmazlar.
Eksileri : Lastik iyi değildir ve amortisörleri serttir.
ben 2. el aldım, memnunum aldığım motor
2.800km'di şimdi 3300filan anca oldu yazın sonu almıştım.benimde ilk motorumdu
daha az km yapmış çok rahat bulabilirsin araştır.
motorun fiyat/performansı çok iyi.
betonun yazdıklarına ek olarak fazla bişey yazamıycam
artısı gerçekten çok az yakıyor, eksisi gerçekten lastikleri çok kötü..
amortisörden ben çok memnunum.
önemsiz bi gıcırtı problemi vardır bu motorlarda, ama abartılıcak boyutta değil kesinlikle, arka aksamdan geliyor, benzin göstergesi sona dayandığında anlaki yarim depo var

(bunu iyibişey olarak düşünebiliriz

) birde soğukta bazen geç marş alıyor ayaktan çalıştırmak gerekebiliyor ama eninde sonunda çalışıyor.
forumda acayip km yapmış arkadaşlar var onlar daha tecrübeli onlara danışman daha doğru tabi, ama 10binde motoru alma internetten araştır çok yeni motorlar var çok olumlu referans verebilicek biyığın insan var bu motor için canını sıkma fazla kötü yorumlara,
para durumun imkan veriyorsa italyan veya japon almak daha iyi elbet ama 2. el alacağın bu motor onların 8de1i fiyatı olacak! iyibakarsan problem çıkartmıyor basit sorunlar dışında. başın arımaz, al:cat: