t-1'in koca poposuna dayanamıo lastik, kayıo :queen:
Walla celik bizimkide kaymıyordu ama bir kaydı tam kaydı benim motorda 110 a çıktı okadar.
Evet arkadaşlar bana şasi tamircisi lazım servisine nedense güvenemiyorum.
babaçi;513525' Alıntı:acıbademde bi egsoz ustası var methini duydum istersen telefonunu bulurum:cat:
Eğer şasiyi adam edecekse neden olmasın sana zahmet.
250 cc yide asya motormu geiriyor çünkü geçen senede vardıda başka markalarda 250 liği.
02163383297 cemil isimli bi arkadaş arayıp bi görüş:cat: