kahraman34' Alıntı:hadi artık yeter bu kadar kış uykusu,biraz canlanalım asyacılar.daha aktif olalım,sorunlarımızı paylaşalım.ben sizlere 8 aydır as150t kullanan biri olarak söylüyorum bu aletler o kadar'da kötü makinalar değil,sadece benim uyuz olduğum olay servislerin tutumları,adamlar hiç bir sorunu adam gibi çözemiyorlar,aletin her yeri zangır,zungur ses çıkarıyor götürüyorum servise,3 gün sonra yine aynı problem,bıktım bu servis işinden.peki sizlerin servislerle arası nasıl bu arada km daha 3,100'de ocak ve şubat'ta hiç kullanmadım.
Titanik arkadaşım,ben 8000km dir t1 kullanıyorum,ondan öncede 5000km 125t modelini kullandım,yolda bırakacak hiçbir sorunla karşılaşmadım,arıza çıkaran parçalarda(eksoz ve kayış)garantiden tamamen ücretsiz değişti..Ha bunun yanında Çin malını tercih eden birçok arkadaşımız 2000ytl(ki çoğu model bu fiyattan da çok düşük) veripte 5.000-10.000 YTL kalitesi ve konforu beklemiyordur herhalde,daha düne kadar 1500YTL ye milletin pejolara mobiletlere bindiğinide unutmayalım.Öyle üstüne 1000YTL verip Honda beat yada bws100 gibi bit kadar motora bineceğime ben T1 ime biner hiç yoktan altımda motor olduğunu hissederim.Hiç yoktan motoruyla yağmasada görüntüsüyle gürler.2 sene sonra da garantisi biter,gider sıfırını alırım 20000-30000km sonrada motor üzerine motor parası falan harcamam:queen:titanic' Alıntı:yaw arkadaşlar
hepiniz motorunuzdan memnun olduğunuzu söylüyorsunuz ama anlaşılıyorki hepiniz servise servis olmuşsunuz. İlginç bir durum
kaliteli motor yerine ucuz motor alırsanız 20 - 30 bin km sonra kaliteli motor parası kadar harcarsınız toplamda. Yani aslında kar ettiğinizi sanıyorsunuz ama 2 milyarı veren 1 milyar daha toplar gider honda beat yamaha bws gibi markalar alır rahat eder. bu kadar zamanınızı harcamanız serviste ve kafanızı yormanız da cabası
Toprağım, seni ancak tebrik edebilirim. LAPSEKİ'liorcunemre' Alıntı:Titanik arkadaşım,ben 8000km dir t1 kullanıyorum,ondan öncede 5000km 125t modelini kullandım,yolda bırakacak hiçbir sorunla karşılaşmadım,arıza çıkaran parçalarda(eksoz ve kayış)garantiden tamamen ücretsiz değişti..Ha bunun yanında Çin malını tercih eden birçok arkadaşımız 2000ytl(ki çoğu model bu fiyattan da çok düşük) veripte 5.000-10.000 YTL kalitesi ve konforu beklemiyordur herhalde,daha düne kadar 1500YTL ye milletin pejolara mobiletlere bindiğinide unutmayalım.Öyle üstüne 1000YTL verip Honda beat yada bws100 gibi bit kadar motora bineceğime ben T1 ime biner hiç yoktan altımda motor olduğunu hissederim.Hiç yoktan motoruyla yağmasada görüntüsüyle gürler.2 sene sonra da garantisi biter,gider sıfırını alırım 20000-30000km sonrada motor üzerine motor parası falan harcamam:queen:
Kullandığım t1 marka çin malı motorun hemen hemen aynısı olan bu motoru alabilmek için bayağı bi 1000 ytl eklemem gerekecek galibatitanic' Alıntı:yaw arkadaşlar
hepiniz motorunuzdan memnun olduğunuzu söylüyorsunuz ama anlaşılıyorki hepiniz servise servis olmuşsunuz. İlginç bir durum
kaliteli motor yerine ucuz motor alırsanız 20 - 30 bin km sonra kaliteli motor parası kadar harcarsınız toplamda. Yani aslında kar ettiğinizi sanıyorsunuz ama 2 milyarı veren 1 milyar daha toplar gider honda beat yamaha bws gibi markalar alır rahat eder. bu kadar zamanınızı harcamanız serviste ve kafanızı yormanız da cabası
hayabusa_01' Alıntı:ben 150t kullnıyorum biraz memnunum ama eğer 125t düşünüyosan tavsiye etmem kullanan ardaşım var