Arkadaşlar merhaba..ilk motorumu almak istiyorum ve bende asya nın supermotosunu ciddi olarak düşünmekteyim.forumda yazılanların hepsinide okudum açıkcası

bir takım sorunlardan herkes bahsetmiş ama kimsede motorun keyfinden ve performansından şikayetçi değil anladığım kadarıyla..en büyük sorun servisler ve montaj hataları gibi görünmekte sanırım.
Kullanan arkadaşlara bir kaç sorum olacaktı açıkcası.Resimler filan hepsi iştah açıcı

tereddütlerimden biri artçı ile binildiğinde sorun yaşanıp yaşanmadığı.Ben daha çok kısa ve orta uzunlukda geziler için düşünmekteym artçı ile..yorar mı.çok ağrıtırmı totoyu

Maltepe de galeri ilyas da(yanında bide motobull diye dükkanı var.ikiside aynı adamın bu arada) cross modelinin üstüne oturdum.çok yakışıklı motor yahu.koltuk biraz sert gibi geldi bana..Biraz uzun yola gidilse artçı için sıkıntı doğururmu ki siz ne diosunuz?Koltuk boyu biraz kısa bu sorun oluomu mesela arkadaki için? internette resimlerini araştırdım biraz.Yurtdışındaki modeli (orion) için arkaya demir çıkarak topcase filan yapmışlar.İstanbulda böyle bişey yaptırabiliriz herelde dimi?Bide yaklaşık kaç para tutar o işler.ayrıca maximum kaç km hızla motoru kasmadan devamlı gidebiliyoruz bunlarda uzun yol için önemli sanırım.Gerçi tarz olarak pek uzun yola uygun değil gibi ama eski motorcular cevaplarıyla aydınlatıcı olacaktır umarım

fiyattıda kısa süreliğine indirimde ve kredi kartına 36 ay taksit imkanı var.Ödeme kolaylıkları güzel yani..Galeri ilyas(motobul) ile alışverişi olan varmıydı aranızda.servis olarak nasıl?
Çok uzun yazdım sanırım ama sonuçta az parada sayılmaz vereceğimiz para dimi

Tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum.Cevaplarınızla yardımcı olursanız çok sevinirim.
Kazasız sürüşler..
Ahaaa Dostuum senin aradığın adam benim......
İyi dinle beni....
-Artçıyla rahatlıkla binebilirsin tabi önceden başka motor kullandın mı bilmiyorum, süpermotonun oturuş pozisyonu biraz önde, kartal gibi baş ilerde, dirsekler havada vs vs.. böyle olunca artçı hiç sorun olmuyor.. benim motor 2500 km lerde ve bunun 1500ünü artçıyla yaptım.. uzun yolada gittim... 3-5 gün önce istanbul içinde 250 kmye yakın yol yaptım artçıyla beraber... ben rahatsız olmadım bu tarza alıştığım için motor beni hiç yormuyor.. ama bi naked, touring kullanıcısı benm motora bindiğinde başlarda kıçının başının ağrıdığını ve titreşimin çok olduğunu söylüyor...
-Tek kişi tam gaz istanbuldan düzce tarafına gittim, hiç durmadan 120 km civarında yardırdım... dik yokuşlarda 100den aşağıya düşmedim ve yokuş aşağı bi kaç yerde 136yı gördüm... yaklaşık yakıt tüketimim 3,6 lt oldu ve indiğimde kıçım başımda ağrımıyordu çünkü genelde hep ayakta kullandım =)))
-Gelelim eeen önemli konuyaaa, bende motoru galeri ilyastan aldım, lafımı ister dinlee ister dinleme... muhabbeti çok iyidir, gayet güzel ilgilenir, tatlı dil çok hoşuna gider.. yapıyoruz abi hallediyoruz abi diye bi 'led hız göstergesi' için 60 gün bekletir (hala gelmedi),, egzost sipariş eder scooter egzostu gelir(hala egzostum patlak),, bakıma götürürsün çıkarsın yolda giderken adam akıllı montajı yapılmadığı yada kontrolü düzgün yapılmadığı için yolda fren pedalı düşer öndeki arabaya çarpıp gebermekten son anda kurtarırsın,, yaptık derler, yaparlar aynı sorunlar kırk kere tekrar eder... Servisindeki genç arkadaşın motosikletten ne derece anlayıp alamadığı muamma... tekrar söylüyorum ki ilgilerine lafım yok, ama laf çok icraat yok... Ben en son dayanamadım asya mdürlüğünü aradım, motorumu başka bi servise götürcem yada samandıraya yeni merkez servisi açılmak üzereymiş direkt oraya götürcem...
-Daha önce yaşadığım sorunlar geçmiş sayfalarda var, almayı düşünüyorsan mutlaka oku...
-Ha paran varsa da ya git bu motorun ikinci elini al(sofi arkadaş gibi), yada daha paranda varsa ktm,ye suzukiye yönel... benim şimdiki aklım olsa gider honda crf alırdım sıfırından süpermotoya çevirirdim, bunu motorumdan memnun olmadığımdan demiyorum.. servislerin p*çliğinden diyorum... gayet memnunum performansından en önemlisi yakıtından... söke taka söke taka motoru öğrendim yakında servise de ihtiyacım kalmycak gibi
-Çok uzattım karıştırmış da olabilirim, motorun konforu, yakıtı, sağı solu hakkında memnuniyetsizlik yaşayacağını sanmıyorum,, o paralara şekli düzgün alınıp binileblcek nadir motorlardan ama asya ve servisleri sıkıntı... servisin sağlamsa al ama galeri ılyası tavsiye etmem, diğer mağazalardan ucuz olması dikkatini çektimi bilmiyorum ama benm gibi 300 lira daha ucuza alcam diye rezil olma... ya sağlam bi servis bul yada alma,
,,alırsan da bul beni her haltını öğrendim zaten motorun, ben yardım edeyim =)))
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------
Yorumların için teşekkür ederim öncelikle

benim boyda 1.93..sm modelinde bende biraz daha rahatlık ve konfor olur ümidi içerisindeym

sm modeli cross a göre 5-6 cm kısaymş sanırım.bu benim için eksi puan tabi.gerçi sm modelide kaldırırz aynı boya getiririz istersen demişti.ama sanırım dediklernden anladığm kadarıyla bu işlem amortisör mesafesini kısaltıyor ve darbeler sertleşiyor (kısacası arkalar acıyor sanırım

) bu arada 2 uzun olmucaz motorda.kız arkadaşımla rahatça gezebilio olacaksak oldukça aklıma yattı açıkcası.yani pek kendi rahatımı düşündüğm için sormuyorum..

senin cross da çok hoş tabi ama ben daha çok şehir içi kullanım için istediğimden sm modeli bana daha uygun sanırım..birde uzun yol yaptınmı hiç ( mesela 250-300 km benm için uzun sayılır

) motorun devamlı ve rahat gidebileceği max. hız nedir mesela?
https://www.facebook.com/groups/148093608672856/ buradan da takip edebilirsin, sorularına cevap alablrsin