- Katılım
- 7 Ocak 2013
- Mesajlar
- 43
Bu mtora nasil biniyorsunuz kuzum. Mondial maxi yuksek bilirdim. Bgun tkrar evkura gidip mtorun ustune ciktim. Ama iki ayagimin ucu bile degmeyecekti nerdeyse. Hemde boyum 180. Afedersiniz ama b.kunu cikarmislar. Snucta insan evladi binecek buna. Orjinal hali ile rhatca bnmek icin en az 190 boy lazim adama
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:08 ----------
Ama ck sevdim motorun tipini. parasini denklestrmk zor olcak braz. Az para degil. Simdiden su kdr dha kat onu al yada bu kdr dha kat araba al yorumlari almaya bsladim ble.
yüksek olma zorunlulugu var sonuçta enduro yada cross olarak kullanıyor kullananlar hele benim gibi tam cross için kullanıyorsan yükseklik hem göze hitap ediyor hemde araziye standardı 93cm sele yüksekligi aslında çok sayılmaz benim boyum 186 - 87 felan parmak uclarında biniyorum biraz daha yükselticem tekrar servise gittigimde