BU MODELİ ALMAK İSTEYEN kesin OKUSUNN...öncelikle motorumu 4 ay önce aldım ve alıcak arkadaşlarada ÖNERMİYORUM. artıları: kullanımı zevkli, farklı bir model olduğu için dikkat çekiyor, oturma alanı geniş. başka bir artısını göremedim..Eksileri: çok yakıyor ,ağır ,koltuğu rahatsız , egzozdan zırıltı sesi geliyor, ön konsoldan ses geliyor, yağışlı havalarda hava filtresine su alıyor, km göstergesinden farklı bir ses geliyor (dikkatli dinlerseniz).bunların çözümü var tabiki bunuda unutmuyalım. eyer abarttımı düşünen olursa servisleriyle bir konuşsun naparsanız yapın bu sorunlar mutlaka çıkıyor servistekilere sölüyorum bu modeller böle yolda kalmadıkça diyer şeylerini kafaya takma diyolar.:mrgreen:motoruma çok iyi baktım herşeyini serviste yaptırdım. aslada hor kullanmadım hatta çok yakmasın diye 60 70 bile geçmiyorum. japon malı başka bi motora böle davransam ömür boyu götürür heralde beni. üzüldüğüm nokta çok dikkatli kullanmama rağmen bu modelde bu sorunlar var .uğraşmak ve para harcamak sizin için sorun olmazsa alın nediyim. bu modelin kullanıcıları kusura bakmasın sonuçta bende kullanıyorum ama pişmanım .geçmiş sayfalarda çok övmüşler bi okadarda hatalarını saymışlar .ama herkez 2 ,3 sene içinde satmış borcu bitsin bende hemen satıcam ve honda ybr gilleria derbi türü motorlardan alcam.:bounce:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:12 ----------
bu arada geçen yanlışlık yapıp 105 basıyo yazmışım :mrgreen: çok rüzgar yoksa 115 yapıyor.. (yokuş aşağıda 120) ötesi yok :cat: yeni kullanıcılarda yorum yazarsa bilgilendirmeye çalışırım.