Nihayet bugün çıktı plakası !!
Valla ne diyim bir hevesle bindim ve ankara caddelerinde tur attım.. yol tutuşu amörtisörleri falan çok iyi bu paraya fazlasıyla iyi.. Bu arada T 19a bana anahtar teslim 1750 TL ye mal oldu.. 06 BZ 0956
Ayrıca aldığım yerden çıkıp malum benzinliğe gittim. Satan kişi benzin yok deoda dedi.. depo çok enteresan 12.90 TL'ye doldu.. Göstergeye baktım yarıda gözüküyor.. toplam bugğn 20 km yol yaptım gösterge hala aynı yerindeydi.. Bu da ayrı bir enteresanlık niye bu kadar az paraya doldu anlamadım..
Bu arada makine kırmızı (başka renk alternatifi yok diye aldım.. Asta çıkartmaları ise sarı.. Bana yakışmaz sarı kırmızı diye çıkartmaları çıkartayım dedim.. Satan kişi garanti dışo kalır çıkartmaları sökersen dedi!!! çok şaşırdım.. niye etkilesinki alt tarafı çıkartma...
Her neyse beni yolda bırakmasında başka bişey istemem..
Aksesuar için kullanıcı arkadaşların yorumlarını ve görüşlerini almak istiyorum..
1) Alarm taktırmak istiyorum ... (ne marka taktırayım, ayrıca uzaktan çalıştırmanın zararı olurmu)
2) Korna malum çok zayıf büyük şehirde sıkıntılı kimse tınlamıyor.. nasıl bir korna taktırmak lazım aküyü vs. etkilermi?
3) satıcı ön lastiklere 19 arkaya ise 25 hava bas dedi... kullanım klavuzunda her iki lastiğe 25 basın diyor.. ne yapmalıyım.. motoru şehir trafiğinde kullanıyorum
şimdiden cevaplar için teşekkürler..
motor ile ilgili tecrübelerimi paylaşmaya devam edicem.. yarın yolum uzun bakalım ne olacak.. Yarınki istikamatim : Bahçeli-Odtü-Çankaya-Oran rampa bayağı var ama yavaş yavaş çıksam rampayı rodajda sıkıntı olurmu?
Bana hayırlı olsun inşallah isteyen birileri var ise bu motoru alır diyim ne diyim alacaklara tavsiye ediyorum...