Asya Motor AS 150 T

Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Arkadaşlar 3 Ay boyunca Calıstım Biriktirdigim Para 1000tl uzun Bir Süredir Asya Motor AS 150 T istiyorum ailem onay veriyo 1000tl sıfır alamicagim için 2 el alicam kime sorsam asya motora bulasma çin malı dio ama kullananlara sorunca süper bi motor diyolar ne yapmalıyım bana yardımcı olurmusunuz rica edsem şimdiden Teşşekür Ederim...
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
81
valla kardeşim sütten ağzı yanan biri olarak söylüyorum ben bu çin mallarından çektiğimi sevgililerimden çekmedim bana sorarsan madem 1000 liran var git bi tane pejo 103 al en azından paranın büyük kısmı cebinde kalır bendede çin malı mondi var sanayiden çıkamıyorum çin malı alırsan çok ama çok pişman olursun sana tavsiyem az daha para biriktir kaliteli bişey al yada ne bilim honda beat falan al
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Honda Beat 2.El fiyatlarından haberiniz varmı yardımcı olurmusunuz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst