Asya Major 250 VS Mondial MR Destro veya Diğer Naked tipler

Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
24
Mrb. Arkadaşlar,

Geçenlerde bi konu açmıştım "supermoto tavsiyesi" diye fakat ne o konu altında nede forumda pek bişey bulamadım.Türkiye'de bu tip motorlar için daha çok erken sanırım.Asyanın bi modeli vardı fakat herkes motora dökülüyo dedi.O yüzden bende supermoto tarzından şimdilik vazgeçtim.

Naked modellere yönelmeye karar verdim fakat yine kendim pek bişey bulamadım.Bütçeme göre Asya'nın Major 250'si ve Mondial'in 250 Destro'sunu bulabildim.Asya Major 250 konusuna baktım ama pek kullanan kişi yok gibi öte yandanda Destronun bazı sorunları olduğu söyleniyor.Şimdi bu iki model arasından hangisini seçmeliyim acaba ? Veya aynı klasmanda küçük fiyat farklarıyla hangi marka/modeli seçmeliyim.

Not: Motor kullanmaya yeni başladım.Çok sorun çıkarmayan bi motor istiyorum çünkü teknik bilgim yok servislerdede kazık yemek istemiyorum :) Motor çok yormadan sadece işe gidip gelirken kullanıcam.Bu yüzden yakıt ekonomiside önemli!
 
Katılım
18 Haz 2011
Mesajlar
292
Hyosung GT 250. Alabileceğin en kaliteli nakedlardan birisi. Al ve arkana bakma.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
24
eren1903 yorumun için teşekkür ederim

GT250 hem oturuş pozisyonu hem gidon açısı çok iyi olmadığı söyleniyor hemde fiyatı bahsettiğim motorların fiyatından ikiye katlıyo
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
24
pardon yanlış anlamışım yardımın için teşekkürler.Bu motorun sıfırı piyasadan kalktımı ? Ne kanuninin kendi satış bölümünde nede bayi sitelerinde göremedim sıfır fiyatını

Artık RKS Titanic 200 ve GT250 Naked modeli de seçeneklerim arasında
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bikaç ay bekle, bajaj 200 ns veya hero karizma almanı tavsiye ederim. ben şahsen hero honda karizma zmr yi bekliyorum.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
24
bajaj şekil olarak güzel duruyo ama hero karizma biraz daha supersport tarzına yakın gibi geldi bana bide şöyle bişey var bajaj, kuralkan şirketi üzerinden gelecek sanırım ve ilk kez tr piyasasına çıkacak motoru kullanıcı yorumları olmadan almak istemem şahsen
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
siz bilirsiniz. Ben karizmayı ilk alanlardan olmak istiyorum mesela. Pişman olacağımıda hiç zandetmiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst