- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
- Konu Yazar
- #1
Eveeeet, oğlum için düşünmüş olduğum başlangıç motosiklet Asyanın AS200GY2 için neler söyleyebilirsiniz? Tabiki arada sırada bende binecem :mrgreen:
- çok arza açıyormu ?
- parçaları pahalımı ?
- parça sıkıntısı varmı?
- satışı zormu?
size birde temsili resim :cat: kıymetli fikirleriniz bekliyorum...
- çok arza açıyormu ?
- parçaları pahalımı ?
- parça sıkıntısı varmı?
- satışı zormu?
size birde temsili resim :cat: kıymetli fikirleriniz bekliyorum...