- Katılım
- 21 Şub 2006
- Mesajlar
- 220
PHAETONW12' Alıntı:http://www.asyamotor.com.tr/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=103
bu motoru alan kullanan varmı arkadaşlar,adamlar neredeyse honda dylan ses 150'nin aynısını yapmışlarüstelik fiyat neredeyse üçte biri:silent: bugün arkadaşımın elindeki broşürde gördüm ,aptallaştım birden:cherry:
buyrun bu da ses150 DYLAN
![]()
bu cinlilerin eli opulur.::alkiis::
pes valla. 7 fark oyunu oynasan bile bulan zor olur!