asya AS150 T7-B honda DYLAN SES150(şaşıracaksınız..)

Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
220
PHAETONW12' Alıntı:
http://www.asyamotor.com.tr/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=103



bu motoru alan kullanan varmı arkadaşlar,adamlar neredeyse honda dylan ses 150'nin aynısını yapmışlar:) üstelik fiyat neredeyse üçte biri:silent: bugün arkadaşımın elindeki broşürde gördüm ,aptallaştım birden:cherry:


buyrun bu da ses150 DYLAN

06.jpg


bu cinlilerin eli opulur.::alkiis::
pes valla. 7 fark oyunu oynasan bile bulan zor olur!:)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
19
infrared' Alıntı:
bu cinlilerin eli opulur.::alkiis::
pes valla. 7 fark oyunu oynasan bile bulan zor olur!:)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

bulamazsın çünkü bu resimdeki honda ses 150 dylan çinli değil yane :cherry:
 
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
13
Yaklaşık 4 aydır 7-B kullanıcısıyım 4000kmye dayandım şu ana dek hiç bir problem yaşamadım..Kısıtlı bütçeyle alınabilecek güsel bi motor.Bakalım zaman neler göstericek....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst