- Katılım
- 14 Ağu 2010
- Mesajlar
- 2,051
hayırlı satışların olsun soykanımama bence bunu biraz daha kullanman senin açından iyi olurdu sanki. geçende görüşemedik yol üstünde artık kısmet başka zamanaymış :rendeer:
Satılana kadar bineceğim ama çok sorun çıkarmaya başladı.Ne yazık ki bu motosikletin kötüsü bana denk geldi.Zaten bu gidişle zor satılır
Evet çok ters biryerde karşılaştık