asya 150 t sarı renkli scooter calınmıstır mecdiyeköy den

Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
7
17 temmuz saat 7:30 da 15 dk lıgına ofıse gırdım cıktım motor yok.
arkadaslar bılıyorum zor bulunur ama goren duyan olursa ban ayardımcı olursa sevinirim


gsm:0535 420 99 54
mail:[email protected]

uzuldugum nokta ugraslarım cabalarım verdigim emek:pr:
saol un yardımlarınız ıcın sımdıden






motorum bulundu
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Allah sabır ve hayırlısını versin insallah..
Geçmiş olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
streetracer' Alıntı:
17 temmuz saat 7:30 da 15 dk lıgına ofıse gırdım cıktım motor yok.
arkadaslar bılıyorum zor bulunur ama goren duyan olursa ban ayardımcı olursa sevinirim


gsm:0535 420 99 54
mail:[email protected]

uzuldugum nokta ugraslarım cabalarım verdigim emek:pr:
saol un yardımlarınız ıcın sımdıden

plaka ve resim koyarsan bulmak daha da kolay olabilir. geçmiş olsun
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
7
34 AVU 40 plakalı belirgin özellikleri egsoz sarı renkli arka paça iptal üstünde ses sistemi var

bulan goren arkadaslar yardımcı olursa sewınırım



my.php


my.php


my.php


my.php
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
174
cnm arkadasım oncelikle gecmiş olsun...
evet gun gectikçe çalınma oranları artmakta tabikide son olmayacak ama bu tarz topiklere sadece geçmiş olsun yazmak yerine biraz daha ilgili olmak gerektiğini düşünüyorum 24,000 uyeyız diyoruz bunların sadece 4000i istanbulda olduğunu dusunsek bunlarında sadece 500ü bu mesaji gordu diyeli eh artık bu 500 kişi plakayı aklında tutsa bence genede bulunma sansı olabilir eger bigun biri bizimde motorumuzu tutkumuzu götürse bunu bekleriz suan yaserde bizden bunu bekliyo
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
arkadaşım geçmiş olsun umarım bulunur
bizde bakınırız merak etme
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
bir ümitsiz vaka daha elimizden geleni yaparız ama şu ana kadar %5 gibi bir rakam çalınan motorların bulunma oranı zaten çaldıktan sonra çoğunlukla kullanmıyorlar parçalayıp satıyorlar bir denk gelemedimki benim motorla öle çalmaya falan uğraşanla sinir oluyorum ya insanlar bu kadar nasıl iğrenç olabiliyorlar deli olucam ya offff

geçmiş olsun dostum yolda görebilirsem ki zor bir ihtimal ararım plakan aklımda unutmam kolayına ama onu da değiştirip gezerler zaten
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
67
Merhaba 10 gün önce mecidiyeköyden benim de motorum çalınmıştı. Umarım kasko yaptırmışsındır. Bütün motor sahiplerinin hırsızlık ihtimaline karşı "aşırı" tedbirli olmalarını, Mecidiyeköy'dekilerinin motorlarını EvlErinİn içlerine almalarını öneririm. :) Çok geçmiş olsun... Umarım motorun kısa zamanda bulunur.
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
7
dıkkat ceken ozellıklerı aklınızda olsun da

arka pacalık ıptal
eksozu sarı momo
ustunde ses sıstemı var bellı oluo
kısalar neon
kadran ısıkları mavı
havalı korna

bunları yazarken verdıgım harcadıgım emekler aklıma gelıo cıldırsaım gelıo

arkadaslar ılgınız ıcın cok saolun benım basıma geldı ınsallah sızın basınıza gelmez
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Dikkat Edelim

Merhaba arkadaşım,

Öncelikle geçmiş olsun.İnşallah en kısa zamanda Motosikletine ulaşırsın:cat:

İzmir'de bulunduğumdan ancak bu kadar destek çıkabilirm sana...

Tüm arkadaşlara öğüt'üm, Lütfen 1 dakika da olsa Motosikletlerinizi MUTLAKA Kilitleyin.

Ben kalabalık ortamları tercih ederek, 2 uzatma kilit'i ile direksiyon da kilitlemekle beraber birde alarm'ı kuruyorum! Gülünç fakat günün koşullları bunu gerektiriyor maalesef :pale:

Selamlar,
Özer
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst