- Katılım
- 23 Mar 2011
- Mesajlar
- 7
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar. 1 yıldır ASYA 150 cc T6 kullanıyorum. 96 Km de 20 TL Yaktı(2011 Mayıs). Motor 80 Km/h yi geçmiyor. Buna bi Çözüm varmı Sizce. Karbüratörü falan değiştirsem. Sitede okumuştum, yanlış hatırlamıyosam bu modeller Honda nın bi modelinde taklidi miymiş neymiş... Acaba o modelde HONDA motoru bulsam uyarmı. Üstelik gücü de çok zayıf