Gurur duyuyorum Galatasarayla. Fenerliler sizde gurur duyun böyle bir rakibiniz olduğu için. Yenilseniz bile Galatasaray'a yenildik diye seviniyorsunuz. İşte Galatasaray böyle büyük bir takım. Rakipleri yenilseler bile seviniyorlar. Yenilelimde böyle büyük bir takıma yenilelim diye.