Aşkın çivisi

Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
aşk acısı geçmiyo hemen ya aman uyanık kaldıkça içim acıyo
konuyu açan arkadaşa tşk ederimde gece gece bunalıma bagladı birazcık :)
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
bunalım sınırın redline a girmiş senin![/QUOTE]

anlaşılan aygül hararet yapmış redline dan dolayı iyi bi aşk ustası lazım hasar çok galiba ama her şeyin bi ilacı var l zaman sadece birazcık zaman sezen abla ne söylemiş bee:)
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
aşk ustaları konuşmuş
ahh ahh
allahın iki çivisini rahat bırakında sanat a alet olsunlar

aşk diye bişi yok bu hayatta
ögrenirsiniz
en iiyisi yanlızlık :cat:

north ve redriwer
başka işiniz yokmu sizin
duygusal eşşekler sizi :queen::queen:
şu motoru bi çıkartim alıcam anahtarınızı
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
aşk ustaları konuşmuş
ahh ahh
allahın iki çivisini rahat bırakında sanat a alet olsunlar

aşk diye bişi yok bu hayatta
ögrenirsiniz
en iiyisi yanlızlık :cat:

north ve redriwer
başka işiniz yokmu sizin
duygusal eşşekler sizi :queen::queen:
şu motoru bi çıkartim alıcam anahtarınızı
sen motoru çıkarda nahtarmı alıyon başka bişimi bilmem artık haydeeee:mrgreen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Konunun içine etmişsiniz he
Gerçi bende içine edilsin diye açtım ama neyse :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst