aşkımla.aşık olduğum yollarda..

Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
iğneada.... bende aşık olmuştum oralara.güzel gezi olmuş.tekerinize sağlık
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
369
Güzel bir gezi, güzel rota ve güzel insanlar:) Yüreğinize sağlık:rendeer:
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
size tek kelime şunu söylim x8inizi satmayın ben kullandım 1 sene sattığıma çok pişmanım çok ayrı bir makine o kıymetini bilin saygılar..
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel kareler,ee havalar ısındı tutabilene aşk olsun,teşekürler paylaşım için
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
Güzel bir gezi, güzel rota ve güzel insanlar:) Yüreğinize sağlık:rendeer:

çok teşekkürler Dalyan :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:13 ----------

çok güzel geçmiş sanırım :)

oldukça :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:15 ----------

henüz öyle bir niyetim yok :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:18 ----------

size tek kelime şunu söylim x8inizi satmayın ben kullandım 1 sene sattığıma çok pişmanım çok ayrı bir makine o kıymetini bilin saygılar..

bende memnunum :)
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
zor tutyodum kendimi resimleri gördüm artık dayanabilirmiyim bilmiyorum :)
dupnisa magarasının içindede resim cekseydin görmeyen arkadaslar icin :)
resmi gören dayanamaz gider..
igne adada gecen yaz 5gün kaldım ayrılmamız zor oldu :)
kazasız sürüşler tekrar gidersin umarım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst