karaağaç karargah bölüğünde yaptım 1982/2 tertip 289 290 291 kd leri gördüm.301 KD Edirne 54ncü Mknz P.Tug. 5nci Mknz P.Böl. Karaağaç EDİRNE
289 larla birikte temel tepede acemilik yaptım o ne biçim bi soğuktu öyleTemeltepenin çok daha soğuk olduğunu söylüyorlardı devre arkadaşlarım ama sen görmemişin tabi o soğuğu, ağrı'da soğuğu yemek kısmetmiş sana...
benim mangama lise mezunu biri düştümü bayram ederdim, en azından dediğimi anlayacak diye, 2 yıllık bi mezun geldimide zaten bizden biri gibi olurdu, bencede 2 yıllık bölümden mezun olanlara 4 yıllıklar gibi bazı ayrıcalıkların tanınması lazım...
hayırlı teskereler sana...