Askerliğinizi Nerede Yaptiniz

Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
74/4 devre
Acemilik Kayseri köşkışla çavuş talimgah. Usta birliği Bolu Kom. Tugayı. Görev yerleri , Sınır ötesi,sınır berisi ,dere tepe, dağ bayır.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
76/1 devre
acemi birliği : 10. Jandarma Er eğitim alayı Diyarbakır Silvan

Usta Birliği : İstanbul / Silivri İlçe Jandarma Karakolu
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
148
74/3 1.kom Tug.ÇvŞ Tlmgh Acemİ BİrlİĞİ
Hava İndİrme Usta BİrlİĞİ. 11 Ay K.irak
35lİk ÇvŞ.
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
108
197.dönem tank astğ. etimesgut-kandilli(erzurum)-tatvan...
teskere tarihi 1988
yaşlılık mı dediniz?
o da ne ?...
rutti17vz.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
108
273. Kısa dönem Piyade Çavuş :)

Erzurum Palandöken Kışlası Motorlu Piyade Taburu (Bu taburdan Türkiye'den iki tane varmış ama hiçbir zaman anlayamadım niçin böyle bir ad konulduğunu):silent:

Açıkcası çok zor şartlar altında askerlik yaptım belene kampı gibiydi yine de kısa dönem olduğumuz için uzun dönemlere göre avantajlarımız vardı uzun dönemler gerçekten bayağı zorluk çekiyorlardı :salut:
 
Katılım
5 Nis 2005
Mesajlar
45
269. dönem kısa olarak 8 ay Tekirdağ/Beşiktepe kışlasında askerliğimi eğitim çavuşu olarak ifa ettim.Hala pek çok şeyi hatırlıyorum,e 7 ay boyunca asker başında talim verdirirsen bir ömür boyu unutmazsın.Askere gittiğimde hayatımda 100 mt koşmuşluğum yoktu,askerden sonra her sabah 3-4 km koşumu yapıyordum.(bu en kısa piyade koşusudur,talimatnamede öyle geçiyor) epeydir bıraktım ama yeniden başlıycam.En kötüsü de askere 28 yaşımda gitmiştim.:)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
131
79/3 kırklareli 33. mekanize piyade tugayı
hani şu bi erin dövülerek öldürüldüğü iddaa edilen yer
ve o dönem
 
Katılım
1 Haz 2004
Mesajlar
589
tecili bozdurup gitmiştim
1981/3 tertip
acemilik Amasya 15.piyade tugayı piyade çavuş talimgah bölüğü
usta birliği ,19. piyade tugayı Balıkesir/ edremid
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
12
Denizcilere göre 133. Karaya göre 301. dönem Yalova Karamürselbey egitim merkezi.Savaş Beden eğitimi öğretmeni olarak yaptım.
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
441
Bizim acemilik biraz farklı acemi birliği 6 aydı .....

3 Ay 7.Komando Er Eğitim Alayı Yeni Foça - İzmir
3Ay Jandarma Özel Harekat C Timleri Kurs Taburu Eski Foça -İzmir
12 Ay Özel Harekat C Timleri Tunceli ( ayrıca geçici görev ile Şırnak Maden ,Silopi , Çukurca ,Başkale......)

Bi de unutmadan pasaportsuz ırak seyahati.....:queen:
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
Jandarma Komando Asteğmen 1990-1991-1992

217. dönem Eğirdir Dağ Komando okulu...

Sivas Jandarma Komando Bölüğü...

Dağlar bizimdi dağlar... :queen:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
1965/3 tertip ankara zırhlı birlikler okulu tank şoförü
usta birliği ağrı-12.piyade tümeni tank taburu..
hey gidi günler hey..
 
Katılım
14 Ocak 2006
Mesajlar
11
polgoncular varmis burda:)
301. donem poligon gidenler bilir celal uzman,ucan kazim vb vb vb
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hay allah...Şimdi hatırlamam zaman alacak.Hah tamam,61/3 tertip(yani 610 gün)İlk dört ay Ağrı 12.topçu alayı.Sonraki 16 ay Erzincan sb.ordu evi'ydi galiba.Vay be;Bayaa olmuş.Bu arada hiç tertip takılmadı gözüme.Yok mu?:santa:
 
Katılım
6 Ara 2005
Mesajlar
60
1970/3
acemi:jan.mu.tb.k. Seferihisar/izmir
usta:jan.komd.okulu Eski Foça/İZMİR
branş:jan.komd.mu.çvş.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Tüh be yaşımız ortaya çıkıcak:pr:
62/3 tertip Muhabere (haber merkezi) Sıvas acemilik
243. mekanize piyade alayı Ağrı Patnos ustalık:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst