Askerliğinizi Nerede Yaptiniz

Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
75/4
manisa / alaşehir
niğde / bor
(geçti bor'un pazarı, sür eşeği niğdeye)
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
295 KD. 3. Ulaştırma Terminal Birlik Komutanlığı Karacailyas/MERSİN
 
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
40
1971/1 Tertip
Acemi birliği : Balıkesir Çayırhisar Ordonat okulu
Usta birliği : Konya Karapınar (M.S.B. Atış Poligonu)
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
293.dönem acemilik-izmir poligon Usta-Marmaris merkez komutanlığı.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
1976/3 Acemilik: Izmir Bornova Topcu Topcu Tugayi Ozel Tabur.Usta Birligi : Elazig 8.Kolordu Ozel Harekatina Bagli Sihhiye Ve Ilk Yardim Eri.

Ayrica Yurtdisinda da askerlik yaptim.
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
75\4 erzincan hava alayı iç güvenlik taburu
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
1972/4 dönem 3 ay erzincan topçu tugayı
16 ay 5.komando alayı gökçeada /ÇANAKKALE
Toplam 19 ay .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
64/3 Tokat İstihbarat..Full Tokat.:) Daha yaşlısı varmı???:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
******************************
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2005
Mesajlar
130
83/3 Tertip Kastamoonu 1. Jandarma eiğtim taburu....
Acemilik ve ustalık aynı yerde...15 ay dep dep dep :cherry:
 
Katılım
25 Eki 2005
Mesajlar
13
83/3 devrem aslında normalde 73/3 gidecektim ama okul filan uzadı 10 sene kadar neyse acemilik Safranbolu usta birliği erzincan il jandarma
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
91
283. Dönem Tuzla Piyade Okulu
Foça Jandarma Komando Okulu
Sarıziyaret Üs Bölgesi Bağlıca/Şırnak
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
296
(1972)95/1
Acemi : İskenderun
Usta : Heybeliada Şafak Özl.Eğt.Mrk. (4ay)
: Gölcük Donanma Komutanlığı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
199
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben daha yapmadım...hehe
 
Katılım
25 Eki 2005
Mesajlar
13
evet biraz oyle ama Igdır'a gitmistim guzel biryer yemyesil :) insallah sonuna kadar beklersin sevgilini, genelde kızlar orada erkeklerin tatile filan gittigini zannederek bunaltıyorlar da erkekleri.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst