- Katılım
- 17 Ocak 2006
- Mesajlar
- 103
- Konu Yazar
- #1
SELAM ARKADASLAR 1977 4 TERTİP ACEMİ İZMİR GAZİEMİR .USTA MARDİN 70 MKNZ P TUG .İTFAİYECİ KOMANDO yatış ve arazi komandosu BENDEN KIRALI YOKTURHERALDE TESKEREYI ALALI 9SENE OLDU HALA SİVİL HAYATA ALIŞAMADIM TERTİP TORUN TOMBALAK BASTON VESAİRE EMİR VE GÖRÜŞLERİNİZE HAZIRDIR ARKADAŞLAR:salut::wiinkk:
Son düzenleme: