kalipso Katılım 20 Mar 2007 Mesajlar 152 28 Ağu 2008 Konu Yazar #1 Bu Gün Saat 6 da izmir gaziemire vatani görevimi yapmaya gidiyorum allaha emanet olun by
emomen Katılım 27 Nis 2006 Mesajlar 1,059 28 Ağu 2008 #2 Allaha emanet ol vatani görevini bitir seni bekliyoruz..kendine cok iyi bak.:rendeer: EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER :queen::queen:
Allaha emanet ol vatani görevini bitir seni bekliyoruz..kendine cok iyi bak.:rendeer: EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER :queen::queen:
tomass Katılım 27 Ara 2005 Mesajlar 1,788 28 Ağu 2008 #3 Allaha emanet ol kardeşim. canımız size emanet...:cat:
Bin9yüz85 Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 30 Ara 2007 Mesajlar 1,685 28 Ağu 2008 #4 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Hayırlı tezkereler :cat:
Levsy Katılım 20 Mar 2006 Mesajlar 3,261 28 Ağu 2008 #6 Dualarımız sizlerle kardeşim, Allah hayırlısıyla gidiş-dönüşünü nasip etsin.
KARDAĞ Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 21 Nis 2008 Mesajlar 473 28 Ağu 2008 #7 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Vatan Sana Emanet Allah Yardımcın Olsun
Maverick35 Katılım 4 May 2008 Mesajlar 632 28 Ağu 2008 #9 Ben de acemiliği orada yapmıştım. Şoför adayı olduğum için 45 gün sürdü. Neyse...Hayırlı tezkereler dileyeyim.
Ben de acemiliği orada yapmıştım. Şoför adayı olduğum için 45 gün sürdü. Neyse...Hayırlı tezkereler dileyeyim.
cakalaz Katılım 12 Eki 2006 Mesajlar 11,471 28 Ağu 2008 #10 EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER :mrgreen: