Aşk Mi Para Mi?

Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yav avatara bi hatun resmi koyduk neredeyse vatan haini ilan edecekti beni,

senin yokluğunu fırsat bildiler,aha sen geldin ben rahat ederim şimdi,
water gelir birazdan,o şimdi bizi takip ediyodur,ilk fırsatta koyar lafı merak etme
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buyursun gelsin.kamuoyuna açığız.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rafi sonuç olarak hem fikiriz galiba senle kadınlar konusunda..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yani olabilir tabi. çok zor ve sıkıcılar. işin kötüsü çektiğin zorluğa rezilliğe değmiyorlar.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya aslında arada tek tük çıkıyo oda bize rast gelmiyo.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bilemicem. ben raslamadım.zora gelemeyen , hayatın tüm zorluklarını erkeğe kitlemeye bakan, sadece kendi rahatını konforunu düşünen tipler çoğu.paylaşım maylaşım hak getire.

kişisel haklara gelice dil bir karış,eşitlik istiyorlar.

ama hakların bedeli olan sorumluluklara gelince, ama eşitlik falan hak getire......ama sen erkeksiiiiin derler.işin içinden çıkarlar.

ulan sen o hakkı kazanacak kadar sorumluluk aldın mı, o hakların bedelini ödedin mi derler adama.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rafi ben yatıyom kanka sana iyi geceler,yarın mesai var..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haydi iyi geceler.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
Valla bana bi seferinde denk geldiydi o zmanlar küçüktüm gerçi cepde parada yok.Hep mahalle ortamında gezerdik sarıl,öp falan muahbbetleri 2 sene böyle gitti.Biraz fazla sürdü ama ben günü birliklerden hoşlanmam:p sonra senden sıkıldım dedi, lan bende senden sıkıldım dedim.Ne halin varsa gör diyip gittiydim.SOnra işler rafların kızlar şöyledir,böyledir muhabbetine döndü.Kız kendisinden büyük paralı birine kaçtı:)Zaten bende şehir değişitiroydum bi bakıma iyi olduydu:p

Konu sapmış :

AŞK mı PARA mı ???
Buralarda fazla takılmıyosun heralde rafların oldugu her konu sapar ve topic kilitlernir:mrgreen: :mrgreen: Yalancısın diyen çıksın:)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ewet GöKHaN arkadaşımızın örneğine dayanarak :
Önce para ; para = aşk diyebiliyoruz ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Böyle düşündüğün için iki lafından biri karı kız herhalde. O kadar değersizler ki dilinden düşüremiyorsun bir türlü :p.

bir erkeğin, toplumda statüsü ve gücü yoksa ne toplum ne de kadınlar sokak köpeği kadar değer vermez

(tahsil, askerlik iş,sorunları çözülmeden)evlenecek kıvama gelmeden,,,.,adam yerine koyulmazsın.
erkek hayatta bu konuma gelmeden (30 yaş civarı)
,duygusallığın aşkın yakınından uzağından geçmemesi, haftada bir rus hatunlara gitmesi gerektiğini düşünenlerdenim.

gençken ,bekarken ilşkide kadının talibi çoktur , çok güçlüdür ezer,
orta yaşta evliyken erkek çok güçlüdür ezer.etme bulma dünyası..
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Ne yani, kız arkadaşı olmayan erkek arkadaşlarının senin için değeri yok mu şimdi hiç?
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şiddetle esefle katılıyorum ve altına imzamı atıyorum.işte olay budur.

bir erkeğin, toplumda statüsü ve gücü yoksa ne toplum ne de kadınlar sokak köpeği kadar değer vermez

(tahsil, askerlik iş,sorunları çözülmeden)evlenecek kıvama gelmeden,,,.,adam yerine koyulmazsın.
erkek hayatta bu konuma gelmeden (30 yaş civarı)
,duygusallığın aşkın yakınından uzağından geçmemesi, haftada bir rus hatunlara gitmesi gerektiğini düşünenlerdenim.

gençken ,bekarken ilşkide kadının talibi çoktur , çok güçlüdür ezer,
orta yaşta evliyken erkek çok güçlüdür ezer.etme bulma dünyası..

altına imzamı atarım....:rendeer:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne yani, kız arkadaşı olmayan erkek arkadaşlarının senin için değeri yok mu şimdi hiç?

ben de 30 una yaklaşmış bir erkek olduğum ve aynı yollardan geçmiş bir adam olduğum için hemcinslerimi anlayabiliyorum.herkesin insan olmaktan kaynaklanan bir değeri vardır .insan bu yani..(saygımız vardır can vardır.ibo!)

ama kadın güce tapar. onun için genç erkek leblebidir.o yzüden erkek 30 una gelmeden , duygusallığın eaşkın uzağından bile geçmemeli. ezerler.

haftada bir rusa gitsin ,işine gücüne, tahsiline baksın.hayatta bir statü sahibi olmak için çalışsın. genç erkeğin hayattaki misyonu bu olmalı.hayat paran kadar eaşık ol der erkeğe.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rafi hoşgeldin dedik ama bizi iplemedin be kanka...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşbulduk.herkeşe benden çaaaaay.
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
Raflar hocam haftada bir gitsin demişsin.

Şartlar müsaitse ve birden fazla giderse bi zararı varmıdır Rus a gitmenin.:cherry:

Yoksa asgari bir midir?:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst