Aşk Mi Para Mi?

Katılım
24 Nis 2005
Mesajlar
337
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kesinlikle para. simdi aşkın tadına varıyorum. ilerde bariz mantık evliliği yapıp, olacak olan eşimi ve ailesini somurmeyı planlıyorum..bu devirde boyle. sonu neye varır? tabıkı bosanmaya. ama ben zaten alacagımı almış, hayatımı garantılemış olurum.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
strwars.gif


:)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Yuh, kusacağım.

Dip Not: Mete 1000 tane adam toplamaya gitmiş. Hepsine hoşgeldin deyip 1000 mesajını geri alacakmış :queen:.
 
Katılım
24 Nis 2005
Mesajlar
337
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok mu acımasız oldum yaa :)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
ablam da hep boyle derdi. bi kelime sorardim, "ac sozlugu bak" derdi. hic soylemezdi. jerk!

bilmem anlatabildim mi?:)


Not: oorenchi=öğrenci
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yuh, kusacağım.

Dip Not: Mete 1000 tane adam toplamaya gitmiş. Hepsine hoşgeldin deyip 1000 mesajını geri alacakmış :queen:.


canımı sıktılar ya...ama hoşgeldin beşgittin demeyeli bayağı oldu...bu işin peşini bırakmam...


sadace cici hanımefendilere hoşgeldiniz diyorum...prensibim abi...:p
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yerli malı yurdun malı herken bunu kullanmalı...

ben yerli sevgili istiyom kardeşim...
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
yerli malı yurdun malı herken bunu kullanmalı...

ben yerli sevgili istiyom kardeşim...


Yerli de iyidir ama yabancı hatun da Japon arabası gibidir.

Yeterki sadece yağını vaktinde değiştir ne yolda bırakır ne ekstra masraf çıkarır.Senin ömrün biter onun bitmez.:queen:
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nasıl yani,açıklamasını da yapsana..:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
müdür önemli olan tipdir ya...yakışıklı ve birazda akıllıysan problem yok...

bi fotonu yüklede yorum yapayım ekmek çıkarmı sana piyasada diye bakayım falcazınnaaa....:p


ama silahlı bandanalı boyalı resim olmasın ha...şöyle vesikalık bişey olsun...hadi herkes fotosunu yollasında kısmeti açıkmı diye bakalım...ben şimdi koyuyom resmimi...:p

Ne oldu vesikalıklara?..
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
Abicim kapris yok,naz yok,şımarıklık yok.

Özellikle kuzey komşularımız böyle.

Ya tabi bizde işin nihayetinde kendi milletimizi herşeyin üstünde tutarız lakin bide böyle bi durum var.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne oldu vesikalıklara?..

Baba büyüksün,senin yazdığın yere yorum yapmak haddime değil,

o yüzden o konuyu mete ile halladecem en kısa zamanda,kendimize güvenimiz var Hamd olsun...

sonra fırça atıyon bana..:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ne oldu vesikalıklara?..



ya senin yüklediğin o resmi bulamadım...o neydi öyle ya...karlarda olanı bakıyom yok...şöyle bir yüz resmi alsak...ben ne dedim silahlı milahlı olmasın ama ya...illa aleti gösterceniz demi...sanki babanızın malı ha...:queen:


devletin malı işte...:p


bana vesikalık parlak bişey yollayın...Şadov kendini bir aklasın raflarda gün yüzüne çıksın artık...derin üyeler çıksın ortaya...


benim resim hazır...

dsc011321gv.jpg




:p
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
devletin malı olabilir ana bana zimmetli kardeşim,zilliyeti bende

tamam dedikya gönderecez sana vesikalık,

la bu arada rafi ne işler karıştırıyo gene,bununda karı kız işleri hiç bitmiyo ya,hem o kadar şikayet ediyo hemde onlardan ayrılamıyo bu ya..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
devletin malı olabilir ana bana zimmetli kardeşim,zilliyeti bende

tamam dedikya gönderecez sana vesikalık,

la bu arada rafi ne işler karıştırıyo gene,bununda karı kız işleri hiç bitmiyo ya,hem o kadar şikayet ediyo hemde onlardan ayrılamıyo bu ya..


ahanda size vesikalık...abi tip yok valla ya...ofsayt yani...:pale:



 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen yaşlanmışsın mete ya,hayat seni yıpratmış valla....
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mete kanka aynı yaştayız ama,gel gör ki beraber gezsek valla seni abim falan sanırlar ya,:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst