valla bence para olması lazım cunku bi kızla gezcen para yok napcan.Kızların %85 i bence paraya geliyor yani İstanbul dakilerin cogu oyle.Yok ben oyle diğilim diye biri varsa cıksın ama sorarım sevgilin seni bi yere götüremesse sana hediye almassa onla aç karnına dolasırmısn diye sorsam kabul edermi!Yani sonuç olarak ben parayı seçiyorum arkadas.Ayrıca kızlar üstünde adam gibi şeyler olmayana bakmıyor onlarda paradan geciyor.
Sevgili demek iki insanın birbiriyle anlaşması,birbirlerini sevmesi,onun için herşeyi yapmasıdır.Ben boyle düşünüyorum ama işte durum oyle değil.Zamane kızlar artık boyle degil belkide .Onları gezdirmessen,sevgini kanıtlamak için bişeler almassan onlar için hiç bi anlamın olmuyor.Benim anlatmak istedigim bu.Yani herkes boyle değil ama kızların çogu ne yazıkkı boyle.cezerye sen sevgilinle bi yerlere hiç mi gitmedin ve ya sana bişeler almadımı bunlar seni mutlu eder.Tabi parka gidip helva yemekde zevklidir ama bi zamn sonra kızı sıkmaya başlar ne monoton der.O yuzden ben boyle düşünüyorumya sizce sevgili olmak ne demek? pastaneye gidip pasta yemek mi? sinemaya gidip film izlemek mi? yok yok kesin pizzaciya gidip pizza yemektirya daa... himm.. tiyatroya gitmektir
yok, belki dee...hediyeler almaktir
kim bilir
![]()
nedir ya sevgili olmak? ben bilmiyorum, anlatsin biri
ac karna da dolasirim yalinayak da!
ya sizce sevgili olmak ne demek? pastaneye gidip pasta yemek mi? sinemaya gidip film izlemek mi? yok yok kesin pizzaciya gidip pizza yemektirya daa... himm.. tiyatroya gitmektir
yok, belki dee...hediyeler almaktir
kim bilir
![]()
nedir ya sevgili olmak? ben bilmiyorum, anlatsin biri
ac karna da dolasirim yalinayak da!