aşırı yakıt tüketimi.

Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
74
Merhaba kuba kb150-25 150xcc motosikletim var ve 15 liralık benzinle 65 km falan gide biliyorum yani 1km de 22-23 kr civarı yakıyor motosikletim neden çok yakıyor olabilir zaten bujide kurum baglıyor teşekkürler.
 
Katılım
22 Haz 2015
Mesajlar
127
Yüksek devirde kullanmamak ya da hava filtresinin temizlenmesi - değiştirilmesi yardımcı olabilir.
 

hsk

Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
890
Karbüratör hava yakıt ayarı yaptır,hava filtresini temizle,bide yeni buji al.
Baya fazla içiyor senin motor benzini.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Aldığından beri gaza abanıp kullanıyorsan böyle olması normal. Yok sakin kullandıysan, o zaman servise git, hava açışında problem olabilir.
 
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
74
Hava ayar vidası bumu

[/COLOR]
vLQ2bA.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
74
İşte bu vidanın tam sıkıldıktan sonra kaç tur açılması lazım acaba ?
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
benim driftte hala çözemedim aldığımdan beri aynı duruyor bir kaç kez denedim fakat çok saçma yerde tornavida uyduramadım
 
Katılım
19 May 2012
Mesajlar
146
Onu tam sıktıktan sonra bir veya 2 tur ters yöne doğru tur attırman lazım
 
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
74
Tornavidayı 1 kez çevirmem 1 tur oluyor degilmi

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------

Ha bidebu vidayı sıktıkça hava azalıyormu coğalıyormu ayarı yaptım gibi 4 tur çevirdim şuan iyi gibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------

Arkadaşlar bi yardımcı olun lütfen şimdi son gaz verdiğimde eger dogru ayarsa nasıl olması lazım birde bu 150 lik karbüratörlerin fabrika ayarında hava ayarı kaç tur ??
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Tornavidayı 1 kez çevirmem 1 tur oluyor degilmi

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------

Ha bidebu vidayı sıktıkça hava azalıyormu coğalıyormu ayarı yaptım gibi 4 tur çevirdim şuan iyi gibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------

Arkadaşlar bi yardımcı olun lütfen şimdi son gaz verdiğimde eger dogru ayarsa nasıl olması lazım birde bu 150 lik karbüratörlerin fabrika ayarında hava ayarı kaç tur ??

Dostum insanlık hali olabilir tamirciye verecek paran yoksa e-posta yollayıp sorsana distrübütöre. Buralarda eksik bilgi arayıp duracağına.
 
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
74
Dostum insanlık hali olabilir tamirciye verecek paran yoksa e-posta yollayıp sorsana distrübütöre. Buralarda eksik bilgi arayıp duracağına.

Götürdü kaç kezama baştan savma yapıyolar zaten kendileride bilmiyolarki kaç tur yapilacagini daha kulbutor kapağından gelen yagı kesemediler :)
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
Buji, avans ayarı dışında hava filtresinden karbüratöre uzanan bağlantıda boşluk var mı onu kontrol et fazla hava alıyorsa yakıt sarfiyatı artar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst