Asil.KurT adlı kullanıcı için çoklu üyelik uyarısı

Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
63
olabilir değil ikiside benim. arkadaş kaç kişiye msj atmam gerekiyoooo

MZ_150 üyeliğimi 2006 da yaptım aktifleşmedi bekle allah bekle aktifleşecek die. konu açamıyorum msj yazamıyorum. kimseye derdimi anlatamıyorum. çıldıracam ama yinede forumu takip etmeye çalışıyorum.

neyse bu hafta illaki konu açmam ve forumdaki arkadaşlara bişeyler danışmam gerekiyodu. halen üyeliğim aktifleşmediği için bende tekrar üye oldum. oda aktifleşmedi. ordanda özel msj attım 1-2 kişiye nafile kimse tınlamıyo. 2 hafta oldu....

neyse bugun bişey farkettim Kontrol panelinden ( Hesabım) - E-Mail & Şifre tıkladım

Kullanmakta olduğum şifremi girdim ve kullanmadığım bi mail adresi girdim oraya gelen maildeki linke tıkladım sonuç aktifff. sonra şüphelendim aceba birimi aktifleştirdi üyeliğimi die. denemek için diğer üyeliğimdede yaptım aynı şeyi sonuç AKTİF keni işimi kendim çözdüm sağolun bişey yapmanıza gerek yok. ben zaten bundan sonra bir üyeliği kullanırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst