asidik biraz:)

Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1
herkese slm arkadaşlar:)
galiba sanırsam korkarım aranıza yeni katıldım:cherry:
forumun yabancısıyım, ama kısa zamanda keşfederim nasılsa:cat:
herkese merhabaa:)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1
hadi bakalım siftah senden bereket allahtan dielim o zaman:queen:
teşekkürler, hoşbulduk:)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
arramızsa hoşşgeldin kardeş :) Keşfedilcek bişyi yok walaa ben alıştım sen de alısırsın :cherry:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
51
asiiiiiiiitttttt sen ne zaman geldiiinnnn :queen: gözüm yollarda kalmıştı içime su serpildiiiii oohhhhh hoşgeldin:rendeer:
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
hoşgeldin aramıza
biraz kendini tanıt neredensin, hangi tip motorun var vs vs
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1
asiiiiiiiitttttt sen ne zaman geldiiinnnn :queen: gözüm yollarda kalmıştı içime su serpildiiiii oohhhhh hoşgeldin:rendeer:

sorma pity ya trafie takıldım anca işte bu saati buldu gelişim:queen:

kendimi tanıtayım da sora tanıdıımıza pişman olduk demeyin aman:)
istanbuldanım,kimyagerim,henüz bir motor sahibi deilim sadece uzaktan bakıp bakıp azımdan akan sulara mukayet olmaya çalışıyorum:queen:
ama allahtan ümit kesilmez kim bilir belki bir gün...:)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1
sorma pity ya trafie takıldım anca işte bu saati buldu gelişim:queen:

QUOTE]

ben sana söylemiştim erken kalk bırak uyumayı diye sakalım yok ki sözüm geçsin öyle trafie takılırsın işte oh olsun :queen:


ahhh ahhh sorma çok vurdum kafayı ama napalım oldu bi kere:queen:
cehaletime wer sen affet:p
ama bi daha olmaz sana söz,ama bende sana çok dedim kesme sakallarını sana ciddi sözü dinlenilir kişi havası verio die,bak bi sakal nelere mal oldu:queen::queen:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
51
sakal kaşıntı yapıyo biliyor muuuusuuunnn bi de yaşlı gösteriyoo :) hey maşallah ne çene varmış sende de heeee tanışma topiini geyie çevirdin hadi başka forumlara aaaa:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1
sakal kalıntı yapıyo biliyor muuuusuuunnn bi de yaşlı gösteriyoo :) hey maşallah ne çene varmış sende de heeee tanışma topiini geyie çevirdin hadi başka forumlara aaaa:queen:


aaa ama sen duuurrr bunlar daha ii günlerin :queen:hatta sitenin ii günleriii:queen: walla umarım benden bıkmazsınız:)neyse ben şimdi forumlarda tura çıkıyorum tekrar teşekkürler diorum hoşgeldin dien herkesede:queen::cat:
 
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
139
kimyagersin he ne güzel ilk defa meslektaşımı görüyorum forumda bende kimyager adayıyım yani öğrenciyim inşallah birbirimize hem motor hem kimya hakkında yardımcı oluruz hoşgeldin
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hoşgeldin sende :) Enteresan geldiniz bana ama Prom un dediği gibi çıkar kokusu.. :cat:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
ailemize hoşgeldin kardeş
umarım katılımcı ve kalıcı olursun
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
asetikasit hoşgeldin.

bu "asetikasit" nikini nerden aldın sağlıkçımısın diyecektim ama açıklamışsın .

bu ASA'lar miğdeyi deliyor diyorlar ne diyorsun:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst