Asha adlı kullanıcı için çoklu üyelik uyarısı

Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
25
Druvis ismini beğenmedim vazgeçtim sonra nokia asha diye bi telefon çıkmış hoşuma gitti asha nickini kullanmalıyım dedim kendimce , yasak oldugunu bilmiyordum alınabiliyorsa bir sıkıntı olmaz diye düşünmüştüm
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst