Asfaltçı Mondialimi Satıyorum Arkadaşlar-100kh çok Yakışıklı

Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar motorumu çok seviyorum ama daha büyüğünü almak için mecburen satıyorum maddi durumlar ole gerektiriyo:) motosikletimin hiç birrr sorunu yok arkadaşlar mükkemmel bi motor,bilen bilir zaten motoru 4.500 kmde bakımları her daim yapılmıştır ve asla bi sorun çıkarmamıştır..alan kardeşime hayırlı olsun sıfırdan farksız 90 km/h rahatlıkla bulan motoru sonuna kadar açık bi motosiklettir. benzini koy bin git istediğin yere,kilometrede 7 ykrş yakıyo sorunsuz yakışıklı bi alet:) 1.250 ytl arkadaşlar













motosiklet 2008 mart ayı modeldir arkadaşlar ekleyim:)

numaram 0555 698 2445
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst