- Katılım
- 22 Eyl 2008
- Mesajlar
- 400
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar motorumu çok seviyorum ama daha büyüğünü almak için mecburen satıyorum maddi durumlar ole gerektiriyo
motosikletimin hiç birrr sorunu yok arkadaşlar mükkemmel bi motor,bilen bilir zaten motoru 4.500 kmde bakımları her daim yapılmıştır ve asla bi sorun çıkarmamıştır..alan kardeşime hayırlı olsun sıfırdan farksız 90 km/h rahatlıkla bulan motoru sonuna kadar açık bi motosiklettir. benzini koy bin git istediğin yere,kilometrede 7 ykrş yakıyo sorunsuz yakışıklı bi alet
1.250 ytl arkadaşlar






motosiklet 2008 mart ayı modeldir arkadaşlar ekleyim
numaram 0555 698 2445






motosiklet 2008 mart ayı modeldir arkadaşlar ekleyim
numaram 0555 698 2445
Son düzenleme: