aşağı yukarı quick shifter

Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
şuan motorumda dynojet var ama aşağı atmaya korkuyorum, çalışıyor mu çalışmıyor mu bilmiyorum aşşağı
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
şuan motorumda dynojet var ama aşağı atmaya korkuyorum, çalışıyor mu çalışmıyor mu bilmiyorum aşşağı

Sevgili kardeşim, yılmadan bunu aramışsın uğraşmışsın bir senedir ama anlayamadım sol elin mi yok? Bu kadar buna kafayı takacağına standart olan bir motosiklet alsana? Şanzımanı bozmaktan deneme yanılma yapmaktan daha iyidir diye düşünüyorum.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Sevgili kardeşim, yılmadan bunu aramışsın uğraşmışsın bir senedir ama anlayamadım sol elin mi yok? Bu kadar buna kafayı takacağına standart olan bir motosiklet alsana? Şanzımanı bozmaktan deneme yanılma yapmaktan daha iyidir diye düşünüyorum.

motor fiyatlarından haberiniz yok
 
Katılım
8 Ağu 2015
Mesajlar
205
hepsi yukarı çalışıyor ama aşağı geldimi iş orj kadar değil çünkü aragaz vermiyor o yüzden gaz açık olması gerekiyormuş, ben alıp takmadım henüz ama o kadar elektronik bağlıyoruz zaten neden aragaz veremiyorki

Aragaz verenleri var(Translogic, HMQuickshifter vb.) fakat sadece belli başlı modeller için; R1,R6,MT10,MT09,GSXR1000,CBR1000RR,ZX10R gibi. Tabii fiyatları yazmaya gerek yok ufak bir 2. el pulsar ns200 parası kadar diyelim.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Aragaz verenleri var(Translogic, HMQuickshifter vb.) fakat sadece belli başlı modeller için; R1,R6,MT10,MT09,GSXR1000,CBR1000RR,ZX10R gibi. Tabii fiyatları yazmaya gerek yok ufak bir 2. el pulsar ns200 parası kadar diyelim.

çok teşekkür ederim aradığım böyle bir cevaptı, hemen hmqs yi inceledim fiyatları 2,5-3 gibi birşey çok değil, translogic e de baktım bunlar hiç bilmediğim markalardı, dynojet ile aynı para
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
hiçbir zaman bu shifter işine ısınamadım.Yarışçı değilsen gerek de yok.Saniyenin binde bilmem kaçı avantaj sağlıyor.BMW testinde s1000rr kullanmıştım onda vardı bu sistem.Tamam güzel bi buluş ama o kadar fark vermeye hem cebini hem motorunu yormaya değmez.Sen gibi Hevesli bir kaç arkadaşım vardı.Tabiki de taktıramadılar.
 
Katılım
26 Şub 2016
Mesajlar
202
evet çift yonlu ve extra yazilima gerek yok sadece gaz acıkken calişiyor aşagi da yukarıda ara gazi mevzusunu çökertiyor çok memnun kaldım kullandıgım sürece

Güzel kardeşim bilmiyorsun bari insanları yanlış yönlendirme!! Ne demek gaz açıkken çalışıyor aşağı yukarı! Senin bazaz qs sadece up shifer var.Evet hassasiyeti aşağı ya da yukarı olarak modülü ayarlayabiliyorsun ama down shifter çok farklı bir olay.mili saniyelik ara gazı veriyor vites koluna aşağı dokunduğun da ama bunu her vitese göre ayarlanması lazım.Bunu da dyno da bu işi bilen daha önce takmış,ikinci modül ya da qs ın ecu sun da senin motora göre ayarlanmış down shifter verileri olması lazım.Up shifter takmak çok kolay,3 aşağı 5 yukarı hassasiyeti de ayarlarsın ama down shifter ayarlıcam derken ağzına sıçarsınız şanzımanın göz açıp kapıncaya kadar.
böyle bir konuya yeteri kadar hakim değilseniz insanları yanlış yönlendirmeyin.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Güzel kardeşim bilmiyorsun bari insanları yanlış yönlendirme!! Ne demek gaz açıkken çalışıyor aşağı yukarı! Senin bazaz qs sadece up shifer var.Evet hassasiyeti aşağı ya da yukarı olarak modülü ayarlayabiliyorsun ama down shifter çok farklı bir olay.mili saniyelik ara gazı veriyor vites koluna aşağı dokunduğun da ama bunu her vitese göre ayarlanması lazım.Bunu da dyno da bu işi bilen daha önce takmış,ikinci modül ya da qs ın ecu sun da senin motora göre ayarlanmış down shifter verileri olması lazım.Up shifter takmak çok kolay,3 aşağı 5 yukarı hassasiyeti de ayarlarsın ama down shifter ayarlıcam derken ağzına sıçarsınız şanzımanın göz açıp kapıncaya kadar.
böyle bir konuya yeteri kadar hakim değilseniz insanları yanlış yönlendirmeyin.

aynen kesinlikle down için motora özel yapılmış olması lazım, telli gaz yiyen bir motorda bu nasıl olur bilmiyorum ama yukarıda "elessartt" arkadaşın dediği hm quickshifter da bu var sanırım ve motora özel yapmışlar gibi birde aynı fiyata gayet güzel

bazaz'da (dynojet) neden motora göre dynoda ayar yapılması gerektiğini anlamıyorum zaten bunun yapılmış motorlara göre hazır ayar yazılımı yokmu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst