AS 125t - MONDİAL 125ZN ARASINDAKİ FARK NEDİR?

Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
58
arkadaşlar bu modellerden birini yakın zamanda alıcam.fakat renk olarak sarıyı düşünüyorum bu da asya motorda var ama fiyatlara baktığınızda belli bi fark var mondialle asya arasında.Hani sorun renk değil mondialin kırmızı renkli olan 125zn si de güzel ama bu motorların fiyat farkı nerden geliyor ve hangisi daha kalitelidir ? cevaplarınızı bekliyorum . .. AS 125t:1.795tl Mondial 125zn:1.637tl

125 ZN
mondial125zn.th.jpg
[/URL][/IMG]


AS125t
125t3gn.th.jpg
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2009
Mesajlar
167
Kalite olarak bildigim kadarıyla ikiside aynı sadece renk seçenekleri farklı ama alcaksan bence mondial al servis olarak daha rahat
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
bi Asya kullanıcısı olarak :p Asya demiyorum :) Mondial da demiyorum
ikiside aynı emin ol
ama Mondial parça bakımından daha ekonomik sanırım :cherry:
 
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
58
Kalite olarak bildigim kadarıyla ikiside aynı sadece renk seçenekleri farklı ama alcaksan bence mondial al servis olarak daha rahat

çoğu kişi aynı şeyi söylüyor sevis olarak daha iyi diye mondial.ama fiyat farkını anlamış değilim :S olsun ya artık düşünüp taşınıcaz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:03 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:02 AM ----------

bi Asya kullanıcısı olarak :p Asya demiyorum :) Mondial da demiyorum
ikiside aynı emin ol
ama Mondial parça bakımından daha ekonomik sanırım :cherry:

ooo çok iyi oldu bi asya 125t kullanıcısıyla biraz sohbet etmeye gerçekten çok ihtiyacım vardı :p motorundan memnunmusun pek arıza çıkardı mı ? Ayrıca kaç model ve kaç km desin?
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Herkes servis bakımından demiş Mondiallerin hiç bir servisi demiyeyim ama bunların%90 üç kağıtçı en son gittiğimde ümüğünü sıkacaktım.Parça bakımından bol servis işçiliğe aşırı yazıyor adamlar 300tllik malzeme kulanmışlar 275tl işçilik yaptığı işide söyleyeyim motoru soydular yeni kaportayı taktılar.Alt etekle bastığım yer arasında boşluk vardı onu yapmamışlar kendim 30dk da yaptım ama şimdi ustamı buldum:)
 
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
58
Herkes servis bakımından demiş Mondiallerin hiç bir servisi demiyeyim ama bunların%90 üç kağıtçı en son gittiğimde ümüğünü sıkacaktım.Parça bakımından bol servis işçiliğe aşırı yazıyor adamlar 300tllik malzeme kulanmışlar 275tl işçilik yaptığı işide söyleyeyim motoru soydular yeni kaportayı taktılar.Alt etekle bastığım yer arasında boşluk vardı onu yapmamışlar kendim 30dk da yaptım ama şimdi ustamı buldum:)

tabi kardeşim doğru söylemişin paragöz olan insanlar yapıyorlar malesef.ama ben ufak bi yerde yaşıyorum servisler falan tanıdık o konuda sorun olmaz sanıyorum.galiba mondial alıcam asya fiyat olarak kasıcak beni 200 tl bi fark var aralarında ama öğrenci olunca o bile kasıo adamı.Seninki gibi kırmızı bi zn'm olucak kısmetse :p
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
tabi kardeşim doğru söylemişin paragöz olan insanlar yapıyorlar malesef.ama ben ufak bi yerde yaşıyorum servisler falan tanıdık o konuda sorun olmaz sanıyorum.galiba mondial alıcam asya fiyat olarak kasıcak beni 200 tl bi fark var aralarında ama öğrenci olunca o bile kasıo adamı.Seninki gibi kırmızı bi zn'm olucak kısmetse :p

Hava bakımından ne YBR ne BEAT nede Mondialin diğer modelleri benim motor Antalyada nedense çok seviliyor:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst