Arwic topcase

Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
S.A. arkadaşlar başlıktaki topcase markasını kullanan var mı? cbf 150 için almak istiyorum 46lt nasıl olur şu an üzerinde 35lt givi var onu scooter a takacağım.
evet kullananlardan görüşlerini almak isterim herkese teşekkürler




CV- 46 Siyah

46 litre kapasiteli.
Kırılmaz reflektörler.
2 kask alabilir.
Su geçirmez özelliğe sahiptir
Anahtar ve düğme sayesinde tek bir hareketle yerinden çıkma özelliği.
Çanta içerisinde alt tabla ve motorsiklete bağlantı ekipmanları.

big_122373326kl2.jpg



made ın turkey

resmi sitesi
http://www.arwic.com.tr/

buda fiyatı
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-zirvemotor-dan-arwic-marka-canta-46-lt-siyah-122373326/detay
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
527
kappa k46 nın amcaoğlu :) İhtiyacım olsaydı almayı düşünürdüm fiyatına göre güzel gözüküyor.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
S.A. arkadaşlar başlıktaki topcase markasını kullanan var mı? cbf 150 için almak istiyorum 46lt nasıl olur şu an üzerinde 35lt givi var onu scooter a takacağım.
evet kullananlardan görüşlerini almak isterim herkese teşekkürler

CV- 46 Siyah

46 litre kapasiteli.
Kırılmaz reflektörler.
2 kask alabilir.
Su geçirmez özelliğe sahiptir
Anahtar ve düğme sayesinde tek bir hareketle yerinden çıkma özelliği.
Çanta içerisinde alt tabla ve motorsiklete bağlantı ekipmanları.

http://image5.sahibinden.com/photos/37/33/26/big_122373326kl2.jpg


made ın turkey

resmi sitesi
http://www.arwic.com.tr/

buda fiyatı
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-zirvemotor-dan-arwic-marka-canta-46-lt-siyah-122373326/detay

Ben beyaz olanını kullandım bir müddet. 46 Lt ydi benimkide ve iade ettim. İçine muazzam şekilde su alıyor, satan kişide fabrika ile görüşmüş ve hatalı üretim olduğunu, geri toplayacaklarını belirtmiş fabrika. Ayrıca 2 adet xL kask veya 2 adet M beden çene açılabilir kask sığmıyor içine. Heleki N91+ bir model kaskınız varsa tek başına anca alır. Ben iade ettim, Coocase aldım ...
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
Ben beyaz olanını kullandım bir müddet. 46 Lt ydi benimkide ve iade ettim. İçine muazzam şekilde su alıyor, satan kişide fabrika ile görüşmüş ve hatalı üretim olduğunu, geri toplayacaklarını belirtmiş fabrika. Ayrıca 2 adet xL kask veya 2 adet M beden çene açılabilir kask sığmıyor içine. Heleki N91+ bir model kaskınız varsa tek başına anca alır. Ben iade ettim, Coocase aldım ...

agv longway 2 çene açılır kaskım var artçım olsa onun kaskını almayacak anlaşılan sizin aldığınız coocase nasıl
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
arwic 46lt & coocase 48lt & gaff 46lt

Arkadaşlar cbf 150 de daha önce givi 35 lt çantam vardı çok memnundum hiç bir solma yıpranma olmadı onu artık scootera geçirip cbfe bunlardan birini almak istiyorum. Hangisini önerirsiniz bu çantaları kullanan var mı? Fiyat aralığım belli en fazla 200 civarı bir bütçe belirledim. Ses, sağlamlık, uzun ömür açısından değerlendirebilir misiniz?


arwic 46 lt( türk malı)
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-zirvemotor-dan-arwic-marka-canta-46-lt-siyah-122373326/detay#

coocase 48 lt
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/48-lt-coocase-cazip-fiyatlarla-magazamizda-83973819

gaff 46 lt
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-aksesuarlar-can-motor-dan-gaff-46lt-arka-canta-kargo-bizden-127924017/detay
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
geçen gün otobanın ortasına düşmüş koca bir coocase gördüm!


fiyat performans en iyi çanta SHAD dır

bir kaç modelini kullandım hep memun kaldım şu an shad 45 ile yine iyiyiz..
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
baktımda abi fiyatına 280 biraz fazla benim için :( bu çantalar kötü mü yani bu kadar tek kullandığım çanta givi olduğu için soruyorum kusura bakmayın
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
yardımcı olabilecek arkadas yokmu

Öncelikle merhabalar. Kardeş 46 lt liğini kullanmadım ama arwic in topcase ni kullandım herhangi bir sıkıntı çıkartmadı bana. Ben mantıken şunu düşünerek aldım hani topcase de 50 kiloluk çimento taşıyacak halimiz yok işimi gördükten sonra YERLİ MALI YURDUN MALI modundayım ben.
Ha bu arada ben arwic i alırken aynı marka topcase yi kullanan bir kuryeci ile sohbetimiz oldu bayağı uzun zamandır kullandığını ve hiç bi sorun yaşamadığınıda belirtmişti.
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
Öncelikle merhabalar. Kardeş 46 lt liğini kullanmadım ama arwic in topcase ni kullandım herhangi bir sıkıntı çıkartmadı bana. Ben mantıken şunu düşünerek aldım hani topcase de 50 kiloluk çimento taşıyacak halimiz yok işimi gördükten sonra YERLİ MALI YURDUN MALI modundayım ben.
Ha bu arada ben arwic i alırken aynı marka topcase yi kullanan bir kuryeci ile sohbetimiz oldu bayağı uzun zamandır kullandığını ve hiç bi sorun yaşamadığınıda belirtmişti.

çok teşekkür ederim kardeşim bu ayın sonunda almayı düşünürum bakalım artık hangisi olacak:)
 

apd

Katılım
28 Şub 2013
Mesajlar
7
Merhaba,

Konuyu hortlatmış gibi olacak ama yeni başlık açmaktansa buraya yazayım dedim.

Link verdiğiniz satıcıdan bu çantayı aldım. Montajı için kullanım klavuzu çıkmadı içinden, ilk başta ben de çözemedim nasıl yapılacağını, her zaman gittiğim ustaya gittim.(meğersem basitmiş montajı)

Macera burada başladı, usta civatayı yavaş yavaş sıkarken çat! ızgara plastiklerinden biri patladı. Öyle aşırı bir güç uygulama da yoktu... Başka ızgara denendi, totalde 4 sıkıştırma aparatını sıkmak gerekiyor, bir şekilde halledildi(allaha emanet), tabi bu sırada 3 ızgara plastiği patladı... Artık çanta yüklüyken bir kasise gelsem çanta tablasının kopma riskini biliyorum, bu da malzeme kalitesinin ne kadar düşük olduğunu gösteriyor.

Neyse, macera bitmedi, usta ızgarayı kapatacak düz plastiğin ve takırtı gibi ses ve titreşimleri engelleyecek ufak contaların eksik olduğunu söyledi. Sahibinden'deki satıcı Zirve Motor'a mail attım, bize hep böyle geliyor, o dediğiniz parçalar hiç gelmiyor dediler. Bunun üzerine üretici firmaya fotoğraflarla bir mail attım, mağdur olduğumu ve parçaları göndermelerini istedim. Birkaç hafta ses çıkmadı, sonra Ömer diye biri mail attı, parçaları adresime yollayacağını belirtti. Fakat bu mail 1 ay önce atıldı, herhangi bir paket bana ulaşmadı.

Kıssadan hisse ben bu üründen ve üreticiden memnun değilim, tavsiye etmem. Hem montaj tablası her an patlayabilir riski var, hem de satış sonrası destek sıfır.... Aman uzak durun!
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Bu tarz çantalardan uzak durun. Gidin kappa k36 alın. Daha ufak daha pahalı ama ömürlük kullanırsınız. Ne su alır ne de bir yeri kırılır.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Bende Arwic'in 31 litrelik bir çantasını kullanıyorum. Çene açılır L beden kaskım anca sıgıyor.
Camgöz'den aldım. Bütün parçaları da tam çıktı. Değil yağmur suyu, motosikleti tazyikli suyla yıkarken bile herhangi bir su almadı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst