arwic 46 lt kullananlar

Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
herkese merhaba arwic 46 lt olan çantayı kullanan var mı yorumları nedir ben bu çantayı almaya karar verdim fakat hiç detayli iç hacimini gösteren bir fotoğraf bulamadım iç hacmi hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum fotoğraf olanlar paylaşabilir mi? agv longway 2 çene açılır kaskım var içine sığarmı sıkıntısız şekilde biraz bilgi istiyorum
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
arwic in orta boyu var bende kaç lt olduğunu bilmiyorum ls2 nin f351 heralde fullface kask rahat sığıyor
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
cevabın için sağol kardeşim 46 lık nasıl onun içini görmek istiyorum kask mont eldiven veya 2 kask sığar mı sağlamlığından memnun musun
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
cevabın için sağol kardeşim 46 lık nasıl onun içini görmek istiyorum kask mont eldiven veya 2 kask sığar mı sağlamlığından memnun musun

Bende de 30 lt olanı var. Sağlamlık falan çok iyi. Kilit sistemi çok pratik ama anahtar olmadan açılmıyor. Kappa ile birebir aynı.
46 litre olana, kask, mont, dizlik bilmiyorum ama iki kask sıgıyor. Kaç paraya buldun?
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
Sahibinden de 106 liraya var zirve motorda ama gaff ve coocase aklimi karistiriyor su an zaten givi cantam var ama yetersiz kucuk geliyor artuk
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
Bayramdan sonra verecegim artik siparisi cok tesekkurler fotolari atarim gelince
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
975
BENDE SİRKECİDEN ALDIM 130 TL VERDİM HARAM OLSUN. AYNI ÜRÜNÜ 80 LİRAYA İNTERNETTE SATTIKLARINI GÖRDÜM BİR ARKADAŞIMA AYNI ÇANTADAN SİPARİŞ VERDİK KARGO İLE BERABER BİZE 95 TLYE GELDİ ZİRVEMOTOR GÖNDERDİ
AMA GELELİM KALİTESİNE KİLİDİ 1 HAFTA DAYANMADI ÜRETİCİ FİRMAYI ARADIM BANA TOPKAPIDA BİR SERVİSLERİNİN OLDUGUNU SÖYLEDİLER GİT ÇANTAYI BİRE BİR DEĞİŞSİN DEDİLER GİTTİM ADRESE ADAM DEĞİŞMEM DEYİP KİLİDİNİ DEĞİŞTİ.
AMA SONRASIMI? YİNE ARADAN 1 HAFTA SONRA KİLİT BOZULDU.
KİLİDİ DIŞINDA KALİTESİNE BİŞEY DİYEMEM ALDIGINIZ GİBİ KİLİDİ BOZULUYOR KISACASI SATTIKLARI MALIN ARKASINDA DURMAYAN BİR FİRMA YETKİLİLERE VE ALACAKLARA DUYURULUR.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2012
Mesajlar
84
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Coocase sağlamdır, benimki 3 kere düştü. sadece üstü başı çizildi. arwic'in bir yetkilisi ile fuarda konuşmuştum, ürünleri de sağlam geldi ama denemek için açıp kapayım derken kilidi dandik gözüktü gözüme. sonradan sağdan soldan duydum kronik kilit problemi olduğunu..
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Ben 85+kargo ile zirveden almıştım.2 kapalı kask sığıyor ve dandik bir ürün değil.Hatta dilleri o kadar sağlamki biraz abandım tablanın bir parçasını kırdım.Motor sağa düştü çanta vurmasına rağmen sadece ufak sıyrıklar oldu.Ama çanta su alıyor bu bir gerçek.Ben sol tarafına ufak bir delik açarak tahliyeyi sağladım :)
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
yani çok mu dandik 120 lira daha verip coocase mi almalıyım 100 lira nerde 220 nerde ikiside aynı işi yapacak şimdi givi kullanıyorum küçük geliyor ama ondaki rahatlığı bunda bulamayacağım sanırım
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
BENDE SİRKECİDEN ALDIM 130 TL VERDİM HARAM OLSUN. AYNI ÜRÜNÜ 80 LİRAYA İNTERNETTE SATTIKLARINI GÖRDÜM BİR ARKADAŞIMA AYNI ÇANTADAN SİPARİŞ VERDİK KARGO İLE BERABER BİZE 95 TLYE GELDİ ZİRVEMOTOR GÖNDERDİ
AMA GELELİM KALİTESİNE KİLİDİ 1 HAFTA DAYANMADI ÜRETİCİ FİRMAYI ARADIM BANA TOPKAPIDA BİR SERVİSLERİNİN OLDUGUNU SÖYLEDİLER GİT ÇANTAYI BİRE BİR DEĞİŞSİN DEDİLER GİTTİM ADRESE ADAM DEĞİŞMEM DEYİP KİLİDİNİ DEĞİŞTİ.
AMA SONRASIMI? YİNE ARADAN 1 HAFTA SONRA KİLİT BOZULDU.
KİLİDİ DIŞINDA KALİTESİNE BİŞEY DİYEMEM ALDIGINIZ GİBİ KİLİDİ BOZULUYOR KISACASI SATTIKLARI MALIN ARKASINDA DURMAYAN BİR FİRMA YETKİLİLERE VE ALACAKLARA DUYURULUR.

arwic mi arbic mi nedir
30 lt olanini aldim
görünüşü güzel cok da tutuluyor
o varken baska canta almiyor sanirim millet

kilit mekanizması benimki de bozuldu
ara plastiği çat diye kırıldı
kilit bazen tutukluk yapiyor dandik belli

asma kilit alip onunla kilitlemek lazım
 
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
374
Arkadaşlar arka çanta iyi de arka çanta demiri sıkıntı şaka gibi 300tllik rakamlara rastlıyorum benim motora uygun olanını. Benim de aklımdaki çantalar : http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-maxem-sl-45-topcase-arka-canta-siyah-renk-sok-sok-sok-151980644/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-maxem-45lt-arka-canta-topcase-buyuk-model-sok-fiyat-maxem-151557240/detay/
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,320
45lt maxem kullanıyorum iki yıldır ne kilidi bozuldu ne su aldı hem ekonomik hemde dayanıklı tavsiye ederim.ara ara kilide vd-40 sıkmak ömrünü uzatır
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
arwic 46 litre performans/fiyat konusunda en iyi çanta diyebilirim. 2 kask alır. kilidi düzenegi saglamdır.
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
motoru alırken üzerinde vardı,ihtiyac olmadığı için söktüm.100 liraya bırakırım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst