Arvasi3 Dünyanin Merkezi Akşehirde

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
evet abi çok çalışıyom bu aralar...sabah 7 akşam 7...pazartesi öğlen 12 akşam 7 deyim...birde şu problemim var abi...msnim çalışmıyor...yeniden yükledim ama hep sorun gider deyip açılmıyor çözemedim...sevgilerimle...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
1002602iy5.jpg
[/URL][/img]


hoş gelmişsin ellerine sağlık güzel fotolar beyşehir gölünün gördüğü 2. skyteam st200tr olmuş ama seninki :cherry: :cat:


tekrar gelirsen görüşmek dileğiyle
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Eline sağlık Arvasi3.Görüntüler ve yorumlar için binlerce teşekkürler...
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
1002602iy5.jpg
[/URL][/img]


hoş gelmişsin ellerine sağlık güzel fotolar beyşehir gölünün gördüğü 2. skyteam st200tr olmuş ama seninki :cherry: :cat:


tekrar gelirsen görüşmek dileğiyle

Hocam inşallah bir dahaki sefer görüşmek üzere
diğer dostlar sizlerede ayrı ayrı teşekkür ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst