Arvasi3 Dünyanin Merkezi Akşehirde

Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
varlığımızın verdiği rahatsızlık dolayısı ile herkesten özür dileyerek tüm fotoğraflarım tarafımca silinmiştir.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
vay vay vay..
hasan abi heykeli dikilecek şahsiyetlerden birisin vesselam..çok az kişinin yapabileceklerini çok rahat yapabiliyosun .saygıyla öpüyorum..
2006 yılında şhow yaptın ...budur
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
73
abicim senin sayende akşehiride gezmiş görmüş olduk.çok saolasın motoruna ve sana çok teşekkür ederim.:cherry:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
sevgili uğur Hocam ve sevgili diğer dostlarım.çok sağolun var olun sizlerin moral destekleri ile inşallah dahada güzel işler başaracağız
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
hasan abim merhaba.
sen bu maaşla nasıl geziyorsun? :mrgreen:
inan çok ama çok sevindim senin şu güzel resimlerini görünce. tarihe,kültüre,inanca olan şu güzel bakışının hepsini birkaç resime sığdırabiliyorsun.
hayat güzel be abim.ki bide ANADOLU da yaşıyorsan...
yolun her daim açık olsun
sevgiler
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
248
VALLAHİ ÇOK GÜZEL OLMUŞ.BENİM BABAMIN MEMLEKETİNİ GEZMİŞİNİZ.FOTOLARIN DEVAMINI DİLERİZ :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Verdiğin bilgiler ve resimler için teşekkürler.Hayırlı yolculuklar.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
güzel bir gezi olmuş. ben de konyalıyım. beyşehirin karşı tarafını da gezmenizi tavsiye ederim. konyanın ilçelerini sayenizde tekrar gezmiş olduk. paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
sevgili BenkaanTarihime ve milli değerlerime bağlı yaşamak beni ben yapan faktörlerden birisidir.Tarihini öğrenmeyen yok olmaya mahkumdur.
sevgili gazkesmes seninde lastiklerine sağlık sağol varol.
sevgili AkrepAhmet size bir nebze memleketiniz yaşattımsa ne mutlu bana esen kalın
sevgili Harfendaz asıl ben size teşekkür ederim değer verip bir kaç satır yazdığınız için
sevgili Savaş bende Türkiyeyi gezmekten çok büyük zevk alıyorum.ömrüm yettiğincede gezmek istiyorum
sevgili Ylmzz Hocam aslında bu sonbaharda arkadaşlarla Konya Beyşehirden sonra toroslardan devamlı dağlardan bir gezi yapmayı planları vardı artık başka zamana kaldı.
sevgili Wampir fırsat bulursak inşallah sizlerinde bir çayını içmek isteriz selamlarımla
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
kaan kardeşim neyse bu sene benden kaçtın ama seneye kaçamayacaksın.unutma.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst