hasan abim merhaba.
sen bu maaşla nasıl geziyorsun? :mrgreen:
inan çok ama çok sevindim senin şu güzel resimlerini görünce. tarihe,kültüre,inanca olan şu güzel bakışının hepsini birkaç resime sığdırabiliyorsun.
hayat güzel be abim.ki bide ANADOLU da yaşıyorsan...
yolun her daim açık olsun
sevgiler