artık km sahtekarlığı tarih olacak

Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
çoğumuz bilir ki HASAR yazıp 5664 e mesaj attığımızda aracın hasar raporu gelir, artık hasar raporuna ek olarak 2008 yılından itibaren aracın her muayene istasyonundaki km kaydıda mesaja ek olarak gönderilmektedir.
Örnek : 2009/ 13 kasım tarihinde km: 20000km. 2010 kasım 13 25000km
Muayenesiz araç satışı yapılamadığı için Artık sütü bozuklar km ile oynayamayacak.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
iki muayeneye girmeden önce düşürür..iki muayene arası normalde 40000 yapmışsa 20000 gösterebilir...
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
çoğumuz bilir ki HASAR yazıp 5664 e mesaj attığımızda aracın hasar raporu gelir, artık hasar raporuna ek olarak 2008 yılından itibaren aracın her muayene istasyonundaki km kaydıda mesaja ek olarak gönderilmektedir.
Örnek : 2009/ 13 kasım tarihinde km: 20000km. 2010 kasım 13 25000km
Muayenesiz araç satışı yapılamadığı için Artık sütü bozuklar km ile oynayamayacak.
muayenesiz araç satışı yapılıyor benim 2006 model motosikletim hiç muayeneye girmedi 7-8 ay önce sattım bir sorun olmadı
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
çoğumuz bilir ki HASAR yazıp 5664 e mesaj attığımızda aracın hasar raporu gelir, artık hasar raporuna ek olarak 2008 yılından itibaren aracın her muayene istasyonundaki km kaydıda mesaja ek olarak gönderilmektedir.
Örnek : 2009/ 13 kasım tarihinde km: 20000km. 2010 kasım 13 25000km
Muayenesiz araç satışı yapılamadığı için Artık sütü bozuklar km ile oynayamayacak.

bılgı eksıklıgı olmus. aracın muayenesı olmadan satısını verebılırsın . sadece vergı borcu varsa satıs veremezsınız.
 

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
Sadece hasar yazıp göndermiyoruz tabiki, araç bilgiside verilmeli HS plaka veya HS S şasino veya HS M MotorNo
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Valla biz abime araba alırken plaka ile sorgulattığımızda farklı, motor yada şasi no ile sorgulattığımızda ayrı bilgiler geldi. Arabalarda durum bu iken motorlarda nasıl bilgi saklanıyor çok şüpheliyim. Kaldı ki muayenesiz araç satışı hala söz konusu iken.

Ayrıca erro'nun dediği de ayrı bir doğru. Bir de "abi benden önceki düşürmüş demek km'yi ben oynamadım hiç, yeni aldım motoru" cevabını sık sık almamız da muhtemel bu arada...
 
Katılım
2 Tem 2011
Mesajlar
105
yapan yapar yine sıkıntı değil böyle şeyler bizim milletimiz için.. biz iyi niyetliyken bile 50 tane yolunu bulabiliyoruz..bkz erro arkadasın dediği gibi: "iki muayeneye girmeden önce düşürür..iki muayene arası normalde 40000 yapmışsa 20000 gösterebilir..."
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst