- Katılım
- 6 Şub 2006
- Mesajlar
- 177
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar aylardır bekledikten sonra benimde bir motorum oldu.
son bir kaç aydır keeway bekledim ama ne yazık ki bende biraz hayal kırıklığı yarattı. ve kendini kanıtlamış bir makina olan regal'i tercih ettim. inşallah sorunsuzca, kazasız belasız binerim.
darısı hayallerini motor süsleyen arkadaşların başına...

son bir kaç aydır keeway bekledim ama ne yazık ki bende biraz hayal kırıklığı yarattı. ve kendini kanıtlamış bir makina olan regal'i tercih ettim. inşallah sorunsuzca, kazasız belasız binerim.
darısı hayallerini motor süsleyen arkadaşların başına...
