artık bende üyenizim;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
104
çok saolun arkadaşlar görüyorumki gerçekten hoş gelmişim:) aranızda eğleneceğimden eminim:cherry: umarım Özkan'a (yani lubimaya54'e) sapanca gezisinde yapacağınız yeterli baskıyla bana motor kullanmayı öğretmesini sağlarsınız.şimdiden edeceğiniz yardımlar için teşekkürler:rendeer:. size güveniyorum:cat:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
104
watercolours..! anlayamadım neyi aldın gitti:silent: ?
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
sen motosikletini al öğretiriz sürmeyi bildiğim bi futbol sahası var netmavisi sağolsun orda eğitim veriyoruz eş dosta :p

selase' Alıntı:
merhabalar.
umarım beni burdada aranıza alırsınız:wiinkk: adım emine.zaten bikaç geziye ve etkinliğe lubimaya54 sayesinde katılmıştım.bundan sonrada katılmaya çalışıcam inş.ama henüz bi motorum olmadığı için artçı olarak aranızda bulunmaya devam etmek zorundayım.sizden ricam lubimayaya küçük bi baskıyla bana en kısa zamanda motorsiklet kullanmyı öğretmesini sağlamanız.:p

şimdiden ilginize teşekkürler:rendeer: sevgiyle kalın..
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
104
hepiniz saolun arkadaşlar hoşbulduk..

bu arada erzi sende hoşgeldin:wiinkk:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst