artık bana müsade

Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
ümmet abi sana imreniyorum.....ara sırada olsa 300--600km civarında gezilere gidiyorum tek başıma yada toplu olarak ama her yola çıkışımda sen geliyorsun aklıma......Ümmet abimiz vardı diyorum o kendine güvendi gitti o yollara bende kendime güveniyorum deyip vuruyorum kendimi yollara ama hep pişman oluyorum...nedenmi? maddi açıdan vuruluyorum....geçen sene haziranda 3000 km lik bi gezi yaptım tek başıma izmirden-bergama-çanakkale-tekirdağ-lüleburgaz-edirne-çorum-istanbul oradan ısparta-dinar-denizli ve izmir olarak...iki hafta sürmüştü bu gezim...2200km yi 3günde geri kalanını ise ıspartada harcamıştım...sonuç ne oldu? iki haftalık gezi sonunda 400ytl lik kredi kartı borcu ve cepteki meteliğe atılacak kurşunlar...

Bizim halimiz vaktimiz yerinde değil...öğrenciyiz ara sıra uçmak istiyoruz ama olmuyor işte o yüzden sana imreniyorum abi :( hemde çooooookkkkk......bu güzel gezilerini bizimle paylaştığın için sana sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum....kazasız belasız sürüşler olsun abi....İzmire geldğinde umarım haberim olurda seninle tanışma fırsatını yakalayabilirim...Saygılarla...

Yıldırım Başaran...Nam-ı diğer ybasaran...
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
Ümmet abi yolun açık olsun; benimde aklımda hep bir Türkiye turu senin gezilere bakarken bigün bende yapabilecekmiyim diye iç geçiriyorum valla...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
pic0982yf6.jpg


pic0983rc0.jpg


pic0984ob9.jpg


pic0985yv4.jpg


pic0986ol5.jpg


pic0987hr1.jpg


pic0988px2.jpg


pic0989cv6.jpg


pic0990cw9.jpg


pic0991dr4.jpg


pic0992cj0.jpg


pic0993aq4.jpg


pic0994pe6.jpg


pic0995gw8.jpg


pic0996ka9.jpg


pic0998iw9.jpg


pic0999tw3.jpg


pic1000ks6.jpg


pic1001hm6.jpg


pic1002iq5.jpg


pic1003uc8.jpg


pic1004ti9.jpg


pic1005gu8.jpg


pic1006cr5.jpg


pic1007by8.jpg


pic1010ut3.jpg


pic1011ae9.jpg


pic1013sk6.jpg


pic1014zf3.jpg


pic1015re6.jpg


pic1016mc2.jpg


pic1017po3.jpg


pic1018kp7.jpg


pic1019od1.jpg


pic1020sg3.jpg


pic1022jk9.jpg


pic1023pn9.jpg


pic1024xc5.jpg


pic1025be1.jpg


pic1026nm3.jpg


pic1027mk8.jpg


pic1028ok1.jpg


pic1029np7.jpg


pic1030iq4.jpg


sabah ankaradan çıktım hava güzeldi,aksarayı geçtim yağmur şiddetini artırdı bende hemen benzinliğe girdim mecbri mola

pic1028mo3.jpg


pic1029ao8.jpg


pic1030vr1.jpg


pic1031oc3.jpg


pic1032ym9.jpg


pic1033xk7.jpg


pic1034mo4.jpg


pic1035gy3.jpg


pic1036ak2.jpg


adana pozantıda meşhur sabancı şekerpınar kaynak suyu restorantı herkesin uğrak yeri

pic1037mg1.jpg


pic1038sn5.jpg


yine adana pozantıda meşhur palanın yeri tüm motorcuların uğrak yeri,palanın pirzolası,tavuuğu, balığı kısaca ızgara çeşitleri.

pic1039jv4.jpg


pic1039jv4.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
Abi allah yolunu açık etsin.Sabırsızlıkla bekliyoruz.Gelince görüşmek üzere:rendeer:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
153
Fotolara bakınca Adanaya 1,5 saatlik mesafe görünüyor. Ama bizim haberimiz yok. :) Ümmet abi nerelerdesin?
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
ümmet abi şu anda mersın de yarın adana ya gececek pazara burda antep de

görüşmek üzere abi yolun acık olsun...:rendeer::rendeer:
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
abi hayırlı yolculuklar kazasız belasız sürüşler.x max den bahseder misin bize biraz..servisten sonra nasıl izlenimlerin,yakışı,gidişi..teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Fotolara bakınca Adanaya 1,5 saatlik mesafe görünüyor. Ama bizim haberimiz yok. :) Ümmet abi nerelerdesin?
geldim adanadayım neyağmur varbeee içime kadar ıslandım burcunun dükkanda haerşeyimi değiştirdim,teşekkürler vedat beye müsde ettiği için.şuanda yanımda HAYALET var çukurova motorsporları kulübünde dinleniyoruz.ilgi ve alakasınden dolayı hayalet kardeşime çok teşekkürler.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o gökkuşağını gördüğüne değmiştir ama ıslanmak Ümmet abi :) Kazasız belasız devam süpersin :rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Ümmet abi Bizim Çorapçı Emrah'ın dayanılmaz,bayat, espirilerinden sonra kendini Adana'ya zor atmışsındır abi.Hayırlı yolculuklar.Yolun açık olsun.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abi sanada helal olsun hayaletim muratımada, bi haber vermiyorsunuzki gelip bi hal hatır soralım:) neyse hoşgelmişsin abi.yarın adanadamısın
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
geldim adanadayım neyağmur varbeee içime kadar ıslandım burcunun dükkanda haerşeyimi değiştirdim,teşekkürler vedat beye müsde ettiği için.şuanda yanımda HAYALET var çukurova motorsporları kulübünde dinleniyoruz.ilgi ve alakasınden dolayı hayalet kardeşime çok teşekkürler.

abi adanadasınn,yanında hayalet varr,ve bana çaya gelmedinizzz helal olsun diyorum başkada bişey demiyorumm:)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ümmet abi bizi kırmayıp mersine uğradın fakat işlerim dolayısıyla seni de tam ağarlayamadım, bir yemek bile yiyemedik beraber kusuruma bakma. sade bir kuru çay ikram edip hemen işyerime dönmem gerekiyordu. inşallah bir dahaki sefere seni çok farklı bir şekilde ağırlarız.

kendine iyi bak, tekerin düz bassın abim...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
İZMİR İŞİNİ HAFTA SONUNA AYARLA ben hafta sonu orada olacağım çadırımla 24/5/08 de önderde görüşmek üzere :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
abi adanadasınn,yanında hayalet varr,ve bana çaya gelmedinizzz helal olsun diyorum başkada bişey demiyorumm:)
yapma iso ya üzme beni sordum valla meşgul dediler hayaletide tesadüfen gördüm.arkadan motoru tanımış durduk sonra burcunun oraya gittik,sonra ademler geldi,efendiye takıldık biraz,sabahta ademin orda buluşup biraz oturup ayrılcam.

ümmet abi bizi kırmayıp mersine uğradın fakat işlerim dolayısıyla seni de tam ağarlayamadım, bir yemek bile yiyemedik beraber kusuruma bakma. sade bir kuru çay ikram edip hemen işyerime dönmem gerekiyordu. inşallah bir dahaki sefere seni çok farklı bir şekilde ağırlarız.

kendine iyi bak, tekerin düz bassın abim...
sercen valla şimdi ayıpettin ölen birsaat molan var onuda bana harcadın,asıl ben sizlere çok teşekkür ederim zaman ayırıp benimle oyalandığınız için insan gurbette tanıdık bir sima görünce çok başka oluyor helal olsun sizlere mersin mt,resimler azsonra geliyor

mersin mtden by mükemmel evindeki misafirperverliği için çok teşekürler anne ve babasınada hürmetler

pic1041ny8.jpg


mersin mt geldiğim saatten ayrıldığımzaman kadar ilgilerinden dolayı kendişerine teşekkür ederim,

pic1042kj4.jpg


pic1043wl5.jpg


pic1044bd9.jpg


pic1045hf6.jpg


pic1048gt1.jpg


ve işte adana mt yağan yağmura rağmen üşenmeden biraraya geldiler zahmetleri için çok teşekkürler aralarında olmaktan çokmutluydum.ilgi ve alakalarından dolayı hepsine ayrı ayrı teşekkürler.

pic1049oe0.jpg


pic1050ti9.jpg


pic1051oy9.jpg


pic1052aa6.jpg


pic1053fx1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Bende seni ağırlamaktan mutluluk duydum abi, bir dahaki gezine buluşmak dileğiyle...Kendine iyi bak, yolun açık olsun...
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
çok güzel ümmet abi seni keyifli gördüm her zaman neşen yerinde olsun
hep böyle ...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst