Artçı için kask seçimi

Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar forumda araştırma yaptım ancak bu kask hakkında herhangi bir bilgi bulamadım. Bu kaskı kullanan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim özellikle sağlamlığı hakkında.Buna benzer yine full face,sağlam,uygun bütçeli ve kırmızı-beyaz-siyah renklerde minimum desenli kask önerileriniz olursa alabilirim.Teşekkürler :king:

GDR 816 Motosiklet Kaskı - Hf 816 Speedy Grafik Metalik Beyaz Siyah

watermark.php
 

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bURDA tANITIMI vAR

 

Agv

Katılım
5 Haz 2013
Mesajlar
244
gdr parasına ls2 nin basit modellerinden al derim 120 liraya
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
387
Ls2 Diamond la birlikte 1.5 senedir kullanıyorum.Vizörü siyah oluğu için genelde yazın kullanırım.Gayet düzgün,rahat bir kasktır.Ls2 den daha sessizdir.
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gdr parasına ls2 nin basit modellerinden al derim 120 liraya

Ls2 de uygun seçenek ancak modelleri arasında kafamıza uyan olmadı :)


Şaka mı bu? :sunny:

Ls2 Diamond la birlikte 1.5 senedir kullanıyorum.Vizörü siyah oluğu için genelde yazın kullanırım.Gayet düzgün,rahat bir kasktır.Ls2 den daha sessizdir.

İşte aradığım cevap çok teşekkür ederim cidden :) Sağlamlık konusundaki şüphelerimi bir nebze azalttınız.Olası bir kazada artçıma bir şey olmasını istemem kesinlikle özelliklede bu modeli beğendik,bu ucuz geldi düşüncesi ile alınan bir kasktan..

Artçına ucuz kask alma.Senin başın daha çok ağrır...

Doğru söylüyorsunuz,kesinlikle katılıyorum ancak artçım zor beğenen birisi ve bu modeli bile zor beğendi.Kask alma fikrini uygulamaya geçtiğimde kafamda çok güzel şeyler vardı aslında.Airoh marka şu sarı siyah mükemmel albenili kaskta karar kılmıştım ilkin.Beğenmedik :farao: Olmadı en azından kendi kask markam Scorpion'dan Exo-400 ımpact alayım dedim nasıl olsa 150 cc motor -rüzgar sorunum var kaskta-pek dert olmaz.Onda da şu yanlardaki kırık izleri sorun edildi. Sanırım benim yapmam gereken kendi bildiğimi okumak :mrgreen:

Bu Scorpion Exo-400 İmpact dediğimiz kask

EXO400IMPACT.jpg
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Artçın kadın dimi? Kadınsa eğer bunu beğenmeme ihtimali yok... Ben eşime bunu alacağım o kullanacak ben artçısı olacağım :)
http://www.motosikletaksesuarlari.c...6/AGV-Kask-K3-Crew-Pink-Pembe-Beya_7746_1.jpg

Açık konuşmak gerekirse bahsettiğiniz kaskı görünce kahkaha attım :mrgreen: Yanlış anlamayın kesinlikle yorumunuzu küçümsemek amaçlı değildi bunu söylemem, tamamiyle bayan artçımın bu tarz şeylere acayip kıl olmasından.Bir an böyle bir şey alsam yüzünün alacağı ifadeyi hayal ettim de :p Kesinlikle takmaz.Pembe,çiçek,grafiti,kuru kafa,akrep,aslan her türlü desene karşıyız siyah-beyaz-kırmızı düz bir şeyler de ısrar ediyoruz. Bahsettiğiniz kask gerçekten çok güzel üstelik Agv :)
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
artçı kaskı nedir yahu? Gün geçmiyor ki yeni uydurmasyon terimler çıkmasın :) Kask kasktır. Arkada yolcu konumunda olanın kafasının değeri daha mı az? Bence daha da fazla!
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
artçı kaskı nedir yahu? Gün geçmiyor ki yeni uydurmasyon terimler çıkmasın :) Kask kasktır. Arkada yolcu konumunda olanın kafasının değeri daha mı az? Bence daha da fazla!

Haklısınız ancak ben artçı için kask derken bunu bir terim olarak ya da kendi mali kriterlerime indirgeyerek kullanmadım.Yorumlarımdan da anlaşılacağı üzere zor beğenen,kriterleri basit sadece renklerine bakarak karar veren artçımın seçimlerinde zorlanmam ve bu kask hakkında hiç bir bilgimin olmamasından dolayı bu konuyu açtım.Ona gösterdiğim onlarca iyi marka sağlam kaskları beğenmedi.Bu modeli beğenmiş.Bu camiada artçı için kask teriminin,mali bir sıkıntı ifade ettiği aşikar eğer ben de öyle düşünseydim hiç bu konuyu açmadan direk alırdım çünkü fiyatı 120 tl.Ona gösterdiğim kaskların neredeyse 3/1'i. :cat:
 

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Siyah vizör taktınız mı Bu kask hoşuna gidebilir lakin sizi de üzebilir... :) (Barkın bayoğluda incelemiş kaskı videosuda var)

Shark Racer R-PRO STINGER
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
403
Açık konuşmak gerekirse bahsettiğiniz kaskı görünce kahkaha attım :mrgreen: Yanlış anlamayın kesinlikle yorumunuzu küçümsemek amaçlı değildi bunu söylemem, tamamiyle bayan artçımın bu tarz şeylere acayip kıl olmasından.Bir an böyle bir şey alsam yüzünün alacağı ifadeyi hayal ettim de :p Kesinlikle takmaz.Pembe,çiçek,grafiti,kuru kafa,akrep,aslan her türlü desene karşıyız siyah-beyaz-kırmızı düz bir şeyler de ısrar ediyoruz. Bahsettiğiniz kask gerçekten çok güzel üstelik Agv :)

O zaman buyrun gayet sade, şık, karakter sahibi ve koruyuculuk derecesi yüksek bir kask.

http://www.helmetcity.co.uk/product_images/d/440/s900c_signa_side_wrk__54654_zoom.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst