Arora 200 Tiger Kullanıcıları

Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Merhabalar. Arora 200 tiger kullanıcıları bilgilerini burada paylaşalım. Suan Tiger sahibi degilim ama almayı düşünüyorum. Tiger veya Zorro alacam insallah. Bu arada Motosiklet modelleri arasında Arora yı goremedim..

Arora tiger 200 Teknik bilgilerinde Tork degeri ve kaç devirde 14.9 hp oldugu verilmemiş. Bu konuda bilgisi olan arkadaşların eklemesini rica ederim.

ÜRÜN DETAYI

AR 200-11 TIGER

Motor:Tek Silindir 4 Zamanlı Üstten Eksantrik +(CBB)

Silindir Hacmi:198 cc

Soğutma:Hava Soğutma

Ateşleme:Elektronik CDI

Çalıştırma:Elektrikli-Ayaklı

Arka Fren:Kampana

Ön Fren:Disk

Şanzıman:5 Vites

Max Güç:14.9 HP

Arka Lastik:100.90-18

Ön Lastik:3.0-18

Jant:Çelik - Siyah

ARORA ZORRO 150

Motor : Tek Silindir, 4 Zamanlı, Üstten Eksantirik+ ( CBB )

Silindir Hacmi : 149 cc

Soğutma : Hava Soğutma

Ateşleme : Elektronik CDI

Çalıştırma : Elektrikli ,

Arka Fren : Kampana

Ön Fren : Disk

Şanzıman : 5 Vites

Max Güç : 11,56 hp

Arka Lastik : 90,90*18

Ön Lastik : 2,75-18

Jant : Çelik Jant

Kilometre : Dijital Gösterge

Ön Far : Led


Aroracılar hadi bilgilerimizi ve deneyimlerinizi paylaşalım... Bu arada almayı dusundugum bayi ısrarla Zorro yu öneriyor. 149 cc ile 198cc arası nekadar fark fark olur. Motorların kac devirde kac HP guc urettikleri bilgisi tam olarak verilmedigi için iyi bir degerlendirme yapılamıyor...
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Bu Tiger 200ü çok merak ettim fiyatı makul görünüyor fakat, titreşim ve süspansiyon durumu nedir ? Sele rahat mı ? Kullanan hiç yok mu ?
 
Katılım
12 Ağu 2012
Mesajlar
9
ibre 200 benim ulaştığım son hız 4. viteste 135 km 8500 devirde tek kişi(80 kg) 5 vitese atıp basmaya korktuğum için son hıza çıkmadım yakıtı ilk 2000 km 7000 deviri geçmedim ve tek kişi bindim 125 kuruş yaktı sonra motora biraz daha yüklendim 8500 10000 devir arası kullandım 140 kuruş yaktı bence çok güzel.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
ibre 200 benim ulaştığım son hız 4. viteste 135 km 8500 devirde tek kişi(80 kg) 5 vitese atıp basmaya korktuğum için son hıza çıkmadım yakıtı ilk 2000 km 7000 deviri geçmedim ve tek kişi bindim 125 kuruş yaktı sonra motora biraz daha yüklendim 8500 10000 devir arası kullandım 140 kuruş yaktı bence çok güzel.
Üzerindeki karbüratörün markası nedir. Benim makinada 200 lük. Ben üzerindekinden memnun kalmadım değiştirdim. Şimdi performans iyi yakıtını tam hesaplayamadım.
 
Katılım
12 Ağu 2012
Mesajlar
9
valla bilmiyorum motorda CDI yazıyor
karbüratör hakkında pek bilgim yok yarın incelerim ama yakıt gayet iyii

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------

valla bilmiyorum motorda CDI yazıyor
karbüratör hakkında pek bilgim yok yarın incelerim ama yakıt gayet iyii
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
sheng wey gayet iyidir kalite açısından, titreşim nasıl yüksek devirlerde ?

Aynalarda görüntü bulanıklığı oluyormu yüksek devirde ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst