arora nostalji 150t-n2
slm kardeşim bahsettiğin arora nostalji motoru nisan 2015 te 3300 tlye 9 taksit olarak aldım en baştan söyleyeyim benim küçük incir ağacımdır. bence şekline aldanma çünkü gerçekten çok beğenen var motoru hemen her gün birisi imrenerek bakar sorar. o zaman dan bu güne tam 1000 tl masraf çıkardı halada var bekliyorum idare ediyorum çünkü maddiyaten yoruldum. garanti olayı sağlıklı yürümez inanma . yakıt olayı 1 depoyla en düşük 127 km yasptıgını daha yeni ölçtüm (6 lt alır) ortalama 140 - 150 km yapar. 15 km falan bi mesafede işyerime gitmek için ve şehir içi kullanıyorum bide artık gitmekten korktuğum 50 km mesafedeki iki mesafem (eski işyerim ve memleketim) var bişey olur yolda kalırım korkusuyla pes ettim tecrübelerim var çünkü. iki kişide biniyorum özellikle şehir içinde. basmazsan iki kişi binmezsen yakmaz ama bu pratikte yapabileceğin bişey değildir. şimdilik bu kadar yazabileceğim yarın sana arızalarını yazarım tek tek evde not aldım km km en başından bu yana mevcut rakamları ile birlikte. sitesine bi bak diyoki motor su soğutmalı bide ordaki resime bak hava filtresi nasıl sırıtıyo bu hatamı değilmi sana bırakıyorum. bide bu motor evkurda 4280 tl 10 taksit akıllara zarar. yarın arızalarla birlikte yazıcam şu an detaya daha fazla girmiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:41 ----------
emin olamadığımdan yazmamıstım siteden kontrol ettim arka frenede disk diyodu firma bildiğin balata var sadece önde disk var ve bu nisandan bu yana böyle değişmedi sitede.
475 km yağ değişimi 25 tl
866 km eksoz contası yandı 20tl
1080 km kayış kesti 30 tl
1550 km yağ değişimi 25 tl
1550 km eksoz kaynak yerlerinde çatladı 2 ay garantiden eksoz bekledik gelmedi firma eksozu istedi usta yollamadı kaynak yaptırdık bekliyoruz ama gelmedi ümidi kestik. kayış kestiğinde bence eksoza ilk gittiğim usta zarar verdi oda büyüdü zamanla halada kaynaklı geziyorum
2012 km de 2000 bakımları yapıldı 115 tl
2190 km çevre yolu köprüsünde (uzun bir mesafe)ortasında kayış kesti biraz motorun akışıyla biraz ayaklarımla çabalayıp zor bitirdim köprüyü ölümden döndüm kısacası sonuç olarak yeni kayış ve iki kasnağı daha iyi siyle değiştim 200 tl
2343 km ön fren hidroliği kesti 60 tl
2850 km 50 km +50 km bi yol yaptım döndüğümde krank kolu arızası çıktı 420 tl (krank kolu,krank yanak bilyeleri,eksantirik zinciri,takım conta,takım kesemi neyse,motor yağı) arka debriyaj kasnağı şanzuman bilyesi şanzuman yağı işçilik 150 tl
ve eksozun motora tutan vida düşmüş kırılmış matkapla çıkardık yaptık
eksoz brakesi kırılmış kaynak yaptık
her bi halt geldi benim ve bu motorun başına yorum sizlerin
ister şanssızlık veya kronik ister kalitesizlik deyin ister enayiymişsin deyin
halada bi tuhaflık var tam olarak yazamıcam şimdi insan bindiği aletin huyunu bilir çünkü
bu motor benden çok ustayı özlüyor satmayada kararlıyım açıkçası maddiyatımı ayarladığımda