kasabalı hasan Katılım 28 Ağu 2006 Mesajlar 24 28 Nis 2007 #61 Kardeşim hayırlı olsun.Allah motorunu da seni de kazalardan belalardan korusun.:mrgreen:
DuRo Katılım 30 Mar 2007 Mesajlar 76 28 Nis 2007 #62 Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin, inşallah bende tarz değişikliğinde alacağım motor bu olacak..
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin, inşallah bende tarz değişikliğinde alacağım motor bu olacak..
megadeth Katılım 25 Mar 2007 Mesajlar 563 28 Nis 2007 #63 maaşallah diyelim allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin dostum güle güle kullan:cat:
X Xerxes Katılım 22 Nis 2007 Mesajlar 7 28 Nis 2007 #65 Hayırlı olsun, çok güzel motor, kazasız belasız kullanman dileğiyle... Aksilik çıkmazsa Ekim gibi fln ben de alıcam sanırım...
Hayırlı olsun, çok güzel motor, kazasız belasız kullanman dileğiyle... Aksilik çıkmazsa Ekim gibi fln ben de alıcam sanırım...